Woonplaats of Regio: NO Frankrijk
Moestuin Seizoen: Bekijk update (46)
Ik ben wel bang dat ik mijn top-bestuiver kwijt ben, wat denken jullie?
Woonplaats of Regio: België
Moestuin Seizoen: Bekijk update (6)
blije bakkus schreef:Cox's als bestuiver voor de Sterappel is beslist geen aanrader; dit is een ontzettend ziektegevoelig ras.
Dit zijn de bestuivers voor de Sterappel: Brabantse Bellefleur, Court Pendu, Cox Orange Pippin, Rode Dijkmanszoet, Dubbele Bellefleur, Glorie van Holland, Golden Delicious, Golden Noble, James Grieve, Laxtons Superb, Lombarts Calville, Zoete Bloemée, Zoete Kroon, Zoete Oranje.
sugar schreef:blije bakkus schreef:Cox's als bestuiver voor de Sterappel is beslist geen aanrader; dit is een ontzettend ziektegevoelig ras.
Die Cox's wou ik ook afraden, maar ik vond niet direct een alternatief voor de bestuiving
appelvrouw schreef:sugar schreef:blije bakkus schreef:Cox's als bestuiver voor de Sterappel is beslist geen aanrader; dit is een ontzettend ziektegevoelig ras.
Die Cox's wou ik ook afraden, maar ik vond niet direct een alternatief voor de bestuiving
Ik heb helemaal over die eerste zin heen gelezen!Ik zal die andere soorten eerst eens opzoeken of er een appel voor mij bijzit..
Keer terug naar Fruit en noten
Gebruikers op dit forum: veuvecouderc en 0 gasten
Advertenties zijn alleen zichtbaar voor gasten - registreer en log in om de advertentie te verwijderen.