Zaden webshops binnen/buitenland

<<

hansm

Woonplaats of Regio: n-holland

Moestuin Seizoen: Bekijk update (1)

Bericht za 10 maart 2012, 00:01

Re: Webshops binnen/buitenland

Ik was vandaag weer erg tevrede met Bastin ik vindt hun mooie kwaliteit planten leveren :thumbup:
Persoonlijk vindt ik dit de beste web-shop met planten.
Players only love you when they're playing.
zaden kopen online
<<

EstherJ

Woonplaats of Regio: Betuwe

Bericht wo 14 maart 2012, 20:20

Ik ben ook groot fan van Bastin! Supergoede kwaliteit en geweldige service.
<<

Bubbels

Woonplaats of Regio: Drenthe

Bericht wo 14 maart 2012, 22:13

Re: Waar halen jullie zaaigoed etc vandaan?

freggel schreef:De meeste van mijn zaden heb ik gekocht via de site van Diana's mooie moestuin. Ik ben er zeer tevreden over, ook de website staat vol met informatie over de verschillende soorten en rassen planten.
http://www.freewebs.com/ruudendiana/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier naar aanleiding van dit bericht ook besteld. Goedkoop, heel vriendelijk, verzorgde en snelle verzending. Zaden zijn nog geen 2 weken in huis maar het gros is al prima aangeslagen. Ben heel tevreden!

Daarnaast heb ik via ebay.co.uk zaden besteld bij http://stores.ebay.co.uk/choiceplants
Snelle verzending en leuke (vooral bloem-) zaden. De hoeveelheden zaad per verpakking zijn niet denderend, maar alles zit zeer netjes verpakt en is voorzien van een uitgebreide gebruiksaanwijzing. Tot nu toe slaan de zaden netjes aan.
Als je meerdere zakjes besteld betaal je automatisch maar 1 keer verzendkosten.
<<

dennislp

Woonplaats of Regio: Alkmaar

Moestuin Seizoen: Bekijk update (9)

Bericht vr 23 maart 2012, 13:10

Huh?! Heb ik tomaten gezaaid waar misschien maar 3 op de 10 zaadjes van kiemen.. Wat is dat nou weer? Alle andere tomaten die het zelfde gezaaid zijn gaan goed, maar die ene niet...

Ik mailen naar denieuwetuin, daar had ik ze besteld. En binnen 5 minuten (!) een antwoord dat er een tweede zakje opgestuurd zal worden, ze hadden zelf ookal ontdekt dat de kieming minder was dan normaal.

Zo snel antwoord en een nieuw zakje, Top service :thumbup:
"Wat is onkruid? Een plant waarvan de verdiensten niet zijn ontdekt."
<<

Tania

Woonplaats of Regio: Achterhoek/Overijssel

Moestuin Seizoen: Bekijk update (3)

Bericht za 24 maart 2012, 19:07

Heeft er iemand ervaring met Rareseeds.com? Wordt altijd helemaal hebberig van die site, maar ben nog een beetje schuw wanneer het om bestellen van amerikaanse sites gaat. Ben compleet vergroeid met iDeal, namelijk...
<<

hansm

Woonplaats of Regio: n-holland

Moestuin Seizoen: Bekijk update (1)

Bericht zo 25 maart 2012, 11:48

http://www.nickys-nursery.co.uk/garden-shop/seeds/

erg veel en toch nog maar wat erbij besteld :mrgreen

Edit paar weken later ;

Nog steeds hele leuke bijzondere dingen daar hoor, maar bij openen vandaag van de zakjes zaad bleek het aantal zaden in verpakking behoorlijk aftewijken van wat er op verpakking staat geschreven, staat er 1000 zaadjes dan zit er slechts 200 (geschat) in,
staat er 100 zaadjes dan blijken dat 48 (geteld :mrgreen: ) zaadjes erin zitten.

kortom ik vindt het best soort oplichterij, ik wil wel hebben wat ik betaald heb :angel:
dus toch even vriendelijk emailtje heengestuurd :cool:
zal wel nooit antwoord krijgen maar kopen doe ik daar ook niet mee, en om nu deze zaadfirma aan te gaan raden,
achteraf nee dus.
Laatst bijgewerkt door hansm op za 14 apr 2012, 13:06, in totaal 2 keer bewerkt.
Players only love you when they're playing.
<<

veuvecouderc

Woonplaats of Regio: frankrijk

Bericht di 27 maart 2012, 23:49

Meer voor de volledigheid van dit topic dan voor het praktische - ik denk niet dat jullie er allemaal meteen heen rennen namelijk - plaats ik hier een link van 'mijn' webwinkel. Het meeste spul koop ik liever gewoon bij de kweker die ik in z'n ogen kan kijken maar die heeft niet altijd alles wat ik zoek.

Le Biau Germe - een franse webwinkel met een voor franse begrippen echt prachtige site. De zaden en het plantgoed komen van een tiental boerenbedrijven uit het zuiden van Frankrijk. Aan het einde van de zomer gaan de medewerkers van de boerderijen aan het werk in de zadenwinkel: de een doet de verpakkingen, de ander de boekhouding en een derde het secretariaat etc. De mensen achter de site zijn dus van begin tot eind betrokken bij de handel.

Le Biau Germe heeft (wat mij betreft) prachtige spullen in het assortiment. De keuze is ook beperkt maar dat is inherent aan de werkwijze. En soms zijn dingen ook op en sommige zaken worden alleen in een bepaalde periode geleverd. Mij stoort dit allemaal niet, ik houd van beperkingen in mijn keuzes ;) .

Belangrijker is dat mijn bestelling binnen drie dagen in huis was, keurig verpakt en met een feestelijk verjaarskadootje (ze bestaan dit jaar 30 jaar) als extraatje. En mocht ik nog iets vergeten zijn dan betaal ik voor mijn tweede bestelling substantieel lagere bezorgkosten dan de eerste keer.

Affijn, le Biau Germe dus http://www.biaugerme.com/index.php
Veuvecouderc
De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
<<

heggemus

Woonplaats of Regio: Overijssel

Bericht do 05 apr 2012, 18:11

Waar ik ook goede ervaringen mee heb: http://www.123zaden.nl
Zij leveren ook kleine hoeveelheden, dus leuk om eens iets uit te proberen.
EN je krijgt ook een gratis zakje zaad erbij :thumbup:
<<

Flor

Woonplaats of Regio: Tilburg

Moestuin Seizoen: Bekijk update (7)

Bericht za 07 apr 2012, 21:40

Ik was op zoek naar kaneelbasilicum en kwam bij http://seedsfromholland.com/NL/ terecht.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Is 't wat?
Ze hebben wel veel....
mijn receptenblog: http://www.laag-pitje.net/
<<

cindy's moestuintje

Woonplaats of Regio: eindhoven

Bericht za 14 apr 2012, 16:51

nou zo heb ik slechte feedback over Baldur. naar hier op het forum heel veel positiefs te hebben gelezen heb ik op 31 maart de roze bosbes en de framberry besteld. Na lang wachten en diverse mails waarop ik overigens ook geen antwoord kreeg! Kreeg ik gisteren ineens een pakket, nou het was te schandalig voor woorden ze hadden het ingepakt maar hoe, de plantjes met wortels lagen los en het zand door heel de doos, en dan zullen we het nog maar niet hebben over de kwaliteit de framberry is eerder dood dan levend en de roze bosbes is een plantje van nog geen 10 cm je kunt hem nog net zonder vergrootglas zien. Voor mij was dit eens en verder nooit meer.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet
VorigeVolgende

Keer terug naar Huiskamer

Deel dit bericht:

|  |