Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Goede verwarmde kweekbak?


Jane Doe

Aanbevolen berichten

mijn idee:

een beetje klein

geen temperatuurregeling (alleen een graad of 8 boven de omgeving)

prijzig

 

dan kun je denk ik net zo goed action kweekbakjes in de buurt van een verwarmde vensterbank zetten of op een verwarmingsmatje of in een lage bak met een aquariumverwarmingsbuisje en water linkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Er zijn zat zaden die echt warmte nodig hebben om überhaubt te kunnen ontkiemen he ? Tomaten ( of pepers, maar ook meloen, pompoen, komkommer enz ) bv, willen een constante temperatuur van zeg 20+ graden, óók snachts. En dat is wel eens lastig in onze huizen in maart/april. Op warmte zaaien is een heel gangbaar iets. Zijn ook zat topics over ( zie rechtsboven zoekfunctie )

 

Zag ik trouwens, dat dat piepschuimverhaal nooit vervolgd is ( is ook wat off-topic ), maar piepschuim geeft geen warmte van zichzelf af, verwarmt niet en is ook niet warmer dan zijn omgeving, al voelt dat vaak wel zo, is dat echter het gevolg van ons 'voelen' en ligt aan ons. Niet aan het piepschuim. Het isoleert wél goed. Maar das wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...