MTFD: iemand een idee voor een korte demo? (“workshop”)

appelvrouw
Moestuin Seizoen: Bekijk update (239)
Woonplaats / locatie: NO Frankrijk

Re: MTFD: iemand een idee voor een korte demo? (“workshop”)

Berichtdoor appelvrouw » Ma 15 Apr 2019, 22:27

Dank je voor de reminder meteen ingepakt een flinke berg zaadjes van alles maar vooral blauwe bloemenmix.
Ons voorhuisje ( 5 pers.) verhuren we regelmatig..bij belangstelling: stuur me een pb!

Waar de mol is is er hoop!

Mikki
Moestuin Seizoen: Bekijk update (12)
Woonplaats / locatie: Eindhoven

Berichtdoor Mikki » Ma 15 Apr 2019, 23:08

Cupcakeje schreef:
appelvrouw schreef: Zijn er ook andere manieren van stekken die je kunt laten zien in april? Druif, ribes, heesters?

Ik persoonlijk niet, ik kan alleen dahlias laten zien. Maar misschien dat iemand anders dit wel kan ??

Ik ga dr dahlias ook alleen laten zien als er meer dan 1 persoon geïnteresseerd is. Anders stek ik de knollen gewoon. Want normaal ben ik al klaar op 21 april :lol:

Ik ben ook geïnteresseerd -:)

Cupcakeje
Moestuin Seizoen: Bekijk update (22)
Woonplaats / locatie: siebengewald, Nederland

Berichtdoor Cupcakeje » Di 16 Apr 2019, 07:27

Ik neem een dahlia knol mee om het te laten zien :D

koolrabi
Moestuin Seizoen: Bekijk update (16)
Woonplaats / locatie: noord nederland (Friesland)

Berichtdoor koolrabi » Di 16 Apr 2019, 23:34

Is er iemand geinteresseerd in hydroponics, kweken op water met voeding? De afgelopen maanden heb ik op een huistuinenkeukenmanier daar wat mee geexperimenteerd. Het intrigeerde me al tijden, dus maar eens wat bij elkaar gezocht en gelezen en begonnen. Mijn drijfveer was vooral te zoeken naar mogelijkheden om een afwezigheid van periode van een week/10 dagen te overbruggen in het voorseizoen, waar in je alles aan het opkweken bent, zonder externe hulp. Ik dacht dat hydroponics daarbij een rol zou kunnen spelen misschien. Ik kan aan belangstellenden iets vertellen van mijn ervaringen, wat je er mee kunt en wat de problemen zijn die je tegen kan komen. Ik kan ook wat eenvoudige spullen laten zien waarmee je aan de slag kunt, gesteld dat je ook iets wilt proberen. Ik kan wel een ding zeggen nl. dat hydroponics bij het overhouden van bergbasilicum heel goed gewerkt heeft. Die houd ik er in.
met groene groet,

koolrabi
https://zolekkergezond.nl/

Mellie
Moestuin Seizoen: Bekijk update (10)
Woonplaats / locatie: N Holland

Berichtdoor Mellie » Wo 17 Apr 2019, 10:20

WoW weer een interessant onderwerp!

Terug naar “Moestuinforum dag”

STEUN HET FORUM:

bollogoSteun het forum - Ben je van plan een aankoop via bol.com te doen? Maak dan gebruik van deze link. Als jij via die link iets koopt, sponsort Bol.com een kleine bedrag om o.a. de hosting te betalen. Bijvoorbeeld bij de aankoop van moestuin boeken, tuingereedschap, moestuinbenodigdheden of andere niet tuin gerelateerde artikelen.