Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuwe Moderators


Jorg

Aanbevolen berichten

Vanaf vandaag mogen we 4 nieuwe moderators verwelkomen! Ze gaan meehelpen het forum overzichtelijk, leesbaar en toegankelijk te houden.

 

Wie zijn de moderators

Het moderatieteam bestaat uit Jorieke123, Jorg, Henkg, Jarno, Stan en Bit.

 

Forumregels

De moderators letten onder andere op de regels en richtlijnen voor het gebruik van het forum. Speciale aandacht gaat uit naar off-topic/babbel berichten. De regels en richtlijnen staan hier:

https://www.moestuinforum.nl/forumregels-en-tips-forumgebruik-t12042.html

 

Help mee (melden van berichten)

Helaas kunnen we wel eens een bericht over het hoofd zien. In elk bericht vindt je daarom de volgende knop: Foto-s-van-je-oogst-Huiskamer-Moestuin-Forum97881388869271.png Via deze functie kun je de moderators op de hoogte stellen van berichten die mogelijk onze aandacht moeten krijgen. De moderators zullen de melding beoordelen en inschatten of en welke actie nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Welkom heren! Als modder-eter dan dus.. Ik vind wel dat de dames wat ondervertegenwoordigd zijn..

En dat zegt een dame. Wel in de meerderheid qua leden, maar niet jezelf opgeven?

 

In ieder geval zijn onze berichten in goede handen met dit team, daar ben ik van overtuigd.

Veel plezier en succes gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhaha. Ziek he ? : Ik heb net mijn 1e ingreep achter de rug. Zomaar pats boem verdween een heel nieuw topic !!

 

Hahahah lachen wel. Dat ik dat kán ( en dúrf ! )

 

( was een dubbeltopic hoor. no worries )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super heren, geweldig dat jullie dit gaan doen. Inderdaad wij dames zijn wat ondervertegenwoordigd..dat zullen we moeten bekopen met een stel strenge heren die alle offtopic gebabbel de kop in zullen drukken.. gelukkig zit Bit er ook bij..die kan het zelf af en toe niet laten .

Jorg en Jorieke ook klasse dat jullie doorgaan

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...