Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Poll: Moestuinforumdag, welke dag?


Jorieke123

Welke dag?  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dag?

    • Zaterdag 30 maart
      5
    • Zondag 31 maart
      5
    • Zaterdag 6 april
      4
    • Zondag 7 april
      7
    • Zaterdag 13 april
      5
    • Zondag 14 april
      7
    • Zaterdag 20 april
      13
    • Zondag 21 april
      15
    • Zaterdag 27 april
      8
    • Zondag 28 april
      14


Aanbevolen berichten

Iedereen mag weer stemmen! Je kunt meerdere opties aanvinken en ze ook weer uitvinken als je je bedenkt. We stemmen 2 weken lang, dus zondag de 20e prikken we de populairste dag.

 

Ik heb Koningsdag (27e) en Pasen (21e) er gewoon tussen gezet, doen wij niet aan dus ik heb makkelijk praten Je kunt er gewoon omheen stemmen als je dan niet kunt/wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik heb mijn best gedaan te stemmen en misschien 2 keer gestemd (als daar geen blokkade voor is) Mijn enige kans is mijn hoogst eigen verjaardag (31 maart). Daarna heb ik een dochter een schoonzoon en een kleindochter die jarig zijn. Die willen dat allemaal op de tuin vieren. Tenslotte heeft kleinkind nr 8 zich aangemeld voor half april en komen de zwitserse kleinkinderen paaseieren zoeken...

Stemt dus allen op 31 maart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet meegestemd. Vanwege afstand toch zeer onzeker dat ik er bij kan zijn. Mocht het toevallig toch kunnen op de datum die jullie gaan kiezen (kan dat nu niet zien omdat ik niet stemde) dan is het des te leuker!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn conclusie na het lezen van deze twee pagina`s is dat het een lastig jaar is. Lie heeft 28 april tot de beste dag bestempeld..Koningsdag meemaken want vele jaren al zijn we dan niet in NL. En vanwege de vakantie kan er een kleinkind mee naar Frankrijk

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat loop ineen flink op naar de 21e! Zelf ben ik ook een grappenmaker want ik zag dat bij mij ook nog steeds een vinkje bij de 21e en ook nog eerdere dagen staat..die haal ik toch nog maar even weg niet dat ik geloof dat dat nog zal helpen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...