steenbok1980 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Zodra er een plekje is, mag ik een grotere tuin op de vereniging.Ik mis de "fruithoek" nu .Ik ben op zoek naar stekken van aardbei, framboos, Japanse wijnbes, doornloze braam.Wie kan mij hieraan helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 is er een manier om dit aan mensen op de tuin te vragen? Je kunt misschien ergens een vel papier met deze vraag ophangen, of rondvraag doen op het complex. Mijn ervaring tot nu toe is dat mensen over het algemeen graag bereid zijn om je te helpen! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Als je een keer in de buurt van Rotterdam bent mag je bij mij wel op de tuin stekken van van alles komen halen , sommige stekken reeds geworteld.Aardbei-soortjes sowieso ( zie mijn seizoens-update's ) enkele van alles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steenbok1980 Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Marijke: Inkoppertje, dat ik hier zelf niet opgekomen ben, zucht Bit: bedankt voor het aanbod, maar helaas te ver weg. Nu aan het uitzoeken hoe je stekken maakt van de braam en Japanse wijnbes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Wellicht kun je rechtsboven de zoekfunctie gebruiken. Stekken van vrijwel alles, komt hier regelmatig langs op het forum in tal van topics. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ik heb voor jou wel wat Kimberly aardbei stekken in de tuin staan netjes op gepot,dus als je het niet te ver vind dan kan je ze komen halen. Gr. Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steenbok1980 Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Bedankt voor de reacties!Ik ben inmiddels voorzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts