Shiatsusjois Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 (edited) Beste forummers, Ik heb een hele stellingkast vol met weckpotten van een liter staan, tulpmodel, zoals deze: http://www.weckenonline.com/weckpotten-en-inmaakglazen/weck-tulpglas-1-l-o-100mm.html Ik wil deze graag ruilen voor kleinere modellen, van bijv een kwart of een halve liter. Wie oh wie woont er in een straal van een half uur om Utrecht heen en wil met me ruilen? (Wel graag de nieuwste modellen weckpotten, die met de klemmetjes). Je kunt me een privébericht sturen, of reageren op dit bericht. Alvast bedankt!! Joyce van den Ende Edited August 25, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 hoi hoi. Communicatie op t forum gaat via interne berichtenverkeer ( PM / PB ) Je kan beter geen tel.nrs achterlaten hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Waarom eigenlijk niet? Werkt natuurlijk wel sneller en efficiënter....plus je bereikt ook niet leden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 het lijkt me dat het wel of niet in een topic plaatsen van privegegevens de keus is van de poster zelf? Hoewel het natuurlijk niet verkeerd is om iemand er op te wijzen dat het dan voor heel internet leesbaar is, omdat de poster er misschien niet bij stilgestaan heeft dat dit zo is! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiatsusjois Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Oh, ik dacht zelf zo: ik zet mn telnr ook op marktplaats, dus hier durf ik het dan zeker aan Maar dank voor de feedback, ik zal mn post even aanpassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts