geedee Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Ik ben op zoek naar een stek of plant van de klimmer Bruidssluier (Fallopia baldschuanica). Is er iemand die hem toevallig voor me heeft ...evt te ruil voor aardbeiplantjes of iets anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Wij hebben een bruidssluier staan groeit geweldig ,maar hoe kan ik hem voor je stekken .We knippen hem ieders week bij zo snel groeit ze . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Je kunt er een top van afknippen en in een pot met grond laten wortelen. Kom jij ook naar de MTFD? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Nee kan ik helaas niet maar kan hem je wel gewoon opsturen zal er van de week verschillende stekken van maken en kijken welke aanslaan . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Is goed ik pm je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Hallo is er iemand die naar de MTFD gaat en over Tilburg komt ?Als dat zo mocht zijn zou die dan een stek kunnen meenemen voor Geedee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Stekjes staan in potjes nu kijken of ze het gaan doen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts