Leeloo Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Heb nog veel citroengras zaden om te ruilen (goed tot 2017). Deze kan (moet) een gans jaar op de vensterbank binnen staan daar het een tropische plant is.Zaaitemperatuur 25°C Graag zou ik deze willen ruilen tegen andere kruiden zaden voor mijn kruiden tuintje. Laat maar weten welke indien interesse en alvast bedankt. Zaaien April-Mei-Juni-JuliOogsten Juli-Aug-Sep-Okt Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Citroengras kan in de zomer gewoon naar buiten!(Hij mag het niet kouder krijgen dan 7°C.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeloo Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 Inderdaad, daarom zet ik hem in een grote pot. Als het dicht bij de 10° komt, zet ik hem binnen voor de zekerheid. Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
svdr Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Is dat zaad van eigen oogst? Ik ben wel geïnteresseerd in enkele zaadjes!Ik kan ruilen met : (eigen oogst) * wortelpeterselie (ook het blad is erg lekker als een platte peterseliesoort en de wortels zijn heerlijk)* pastinaak* grootbladige dille (een forse plant die tot wel 1m hoog wordt, zeer intens van smaak & aroma)* rode melde (vergeten groente met rood blad, blaadjes rauw in salades of te stoven als een soort spinazie) Alle soorten kunnen vroeg in 't voorjaar al bij het eerste zonnetje gezaaid worden. Quote Stefan Van de Rostijne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeloo Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 Hoi en sorry voor het wachten Heb hier een ferme griep gehad. Ook had ik heel veel vraag naar het citroengras zaad en alles is momenteel de deur uit. Ik ga 1 dezer dagen nog eens bekijken of ik nog zaad te veel heb van andere zaken en zal het dan posten. Nogmaals hartelijk dank. Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts