biogroentje Posted September 10, 2013 Posted September 10, 2013 Hallo allemaal, zal mij even netjes voorstellen, Natascha 41, woont samen met Eric, twee mopshondjes Yara en Zany, heb een drukke eigen zaak en met tuinieren en inmaken en wecken, wordt mijn hoofd leeg, en mijn voorraad kast vol wij zijn een paar jaar geleden verhuisd en mijn hobby moes tuinieren, kon hier eindelijk werkelijkheid worden, nu hebben we ongeveer 50 vierkante meter moestuin en een paar fruitbomen in de rest van de tuin. zelf ben ik sinds een tijd besmet met het inmaak/weckvirus en heb altijd vragen, maar ook recepten. Deze deel ik graag dus zal ik in de weinige tijd die ik heb, proberen ook af en toe mee te lezen en eventueel antwoordt te geven, als ik ze weet Groetjes Natascha Quote blog.beringen.nl
Stan Posted September 10, 2013 Posted September 10, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Posted September 10, 2013 Posted September 10, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
biogroentje Posted September 10, 2013 Author Posted September 10, 2013 wat gezellig om zoveel welkom berichten te krijgen. Fijne avond! Quote blog.beringen.nl
Mariekeenfrance Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Leuk, ik begin pas met wecken en inmaken.Marijke. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
roosmarij Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Hallo Natascha, welkom! Niks zo lekker als nuttig bezig zijn en tegelijkertijd ontspannen,. De perfecte combinatie met een drukke baan. Veel succes en veel plezier in je tuin, met je zaak en op dit forum! Marijke Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
biogroentje Posted September 11, 2013 Author Posted September 11, 2013 Hoi Marijke en Marijke je hebt gelijk, deze combi werkt voor mij heel goed. inmaken en wecken is zo leuk, heb toch wel wat voedsel allergieën dus dit is perfect. Fijne dag! Quote blog.beringen.nl
Jorieke123 Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts