Jump to content

De blije -zaden- doos nieuwe ronde....

appelvrouw
 Share

Recommended Posts

Vandaag de doos ontvangen Komende week breng ik m door naar Jos. Moet de doos daarna naar Sovreze??

Pb me dan even je adres alvast, dan maak ik m verzendklaar.

Dat klopt Borderose. Het was mij niet duidelijk wie er ná Jos de doos moest ontvangen vandaar mijn vraag eind januari. Ik vind niet dat ik alle mensen die nog geen (1) achter hun naam hebben staan een pb moet gaan sturen. Ik neem aan dat iedereen die zich heeft ingeschreven, regelmatig dit topic volgt.

Maar het is nu duidelijk: Jij reageerde nu als 1e.

Ik maak de doos vandaag verzendklaar en breng m naar Jos, daarna komt ie jouw kant op.

je vroeg eind januari om een pb van Sovreze dus ik voelde me niet echt aangesproken.

Groningers, de tas komt in zicht dus misschien handig om alvast te overleggen hoe we dat gaan doen?

laten we de doos rondgaan of gaan we gezamenlijk kijken(waar?) ?

Nogmaals..laten we er hier verder over ophouden.

Het is gebeurd, iedereen heeft zijn zegje gedaan.

We volgen gewoon het idee van pagina 1: zoveel mogelijk per regio: de doos gaat naar beide deelnemers in regio Aerdt en dan naar Groningen.

Sorry dat ik hier even de baas speel maar ik geloof dat iemand de knoop moet doorhakken, in dit geval ben ik dat : Ik heb de moderators gevraagd deze laatste pagina`s plus die van de afspraken op te schonen....

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!