Posted September 19, 201311 yr Ik zie net dat mijn onderschrift gewijzigd is door een moderator, ik neem aan Jorg aangezien er een berichtje van hem in mijn mailboxje zit....In mijn onderschrift stonden de forums die ik heb onder mijn beheer, waaronder een petit Kruidmoes forum...die is dus verwijderd en ik neem aan dat dat niet is omdat daar naakte groenten te bewonderen zijn Schijnbaar is men bang voor het verlies aan leden of zo??? Terwijl, als hij de moeite had gehad om zich te informeren, er daar zelfs reclame wordt gemaakt voor 'zijn' forum. Jorg, moet je ook niet het andere forum in mijn handtekening verwijderen, daar wordt ook gepraat over moestuinen, groentes en kruiden zo nu en dan hoor )Ik ben niet van plan je berichtje te lezen, zulk soort kleingeestigheid is mij echt te veel. Wees een vent en reageer hier en laat dit bericht staan als je durft!Maar ik ga er van uit dat het verwijderd wordt......Mijn geduld met dit forum is door de moderatie nu echt op. Iedereen die nog wat te vragen heeft aangaande zaden, recepten ed kunnen uiteraard gewoon mailen. MVG Danuta
September 19, 201311 yr Kun je zoiets niet beter in een privé bericht oplossen ? Waarom dit hier willen posten ? Wat hebben wij hier mee ? Dat je daarbovenop ook nog eens zegt zijn privé bericht niet eens te willen lezen is the top of the bill natuurlijk. Je diskwalifiseert je zelf er behoorlijk mee dunkt mij. Ongeacht verdere inhoudelijke afwegingen, waar ik geen doen mee heb. Jammer.
September 19, 201311 yr Oh, dat zal dan ook de verklaring zijn van de verandering in de titel van een topic van mij....dacht al dit ik gek geworden was....
September 19, 201311 yr .... Waarom dit hier willen posten ? Wat hebben wij hier mee ?.....M.i. wordt dit forum "gebouwd" door een grote groep mensen en niet alleen door moderatoren. Daarom hebben we er wel wat mee. Ik vind het vreemd als een moderator een profiel of bericht ongevraagd aanpast [natuurlijk scheldpartijen en echte onsmakelijkheden uitgezonderd]. Bij mijn profiel en berichten staat mijn naam, niet die van de moderator. @DanutaEen pb niet willen lezen zou ik niet doen. Lees het en publiceer (een samenvatting) hier als de moderator het zelf niet doet.
September 19, 201311 yr Dat er veranderingen in een tekst/ titel van een topic gedaan worden is geen punt, is vaak alleen maar om het overzichtelijker te maken. Onderschriften verwijderen? Dat is raar. Zelfs als die onderschriften verwijzen naar andere moestuin forums! Volgens mij zijn er mensen die lid zijn van ik weet niet hoeveel forums! Moet kunnen lijkt mij, en daar zal dit forum weinig last van hebben. Dus ik begrijp er niks van. Ik vind Danuta een waaardevol lid, dus zou het jammer vinden als ze verdwijnt door zoiets stoms als dit. Edited September 19, 201311 yr by Guest
September 19, 201311 yr of het verwijderen van die "handtekening"terecht of onterecht is laat ik even helemaal in het midden!!!!! ik vind echter niet dat danuta zich in het openingsbericht correct en respectvol opstelt tegenover jorg......en het niet lezen van dat pbtje lijkt een beetje op:kijk eens wat ik durf te zeggen op dit forum.............. kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
September 19, 201311 yr Ik zou zelf voor je een openlijke heksen/moderatorjacht begint ook even het PBtje lezen. Wie weet staat er wel een verdomd goede reden in. Wie weet was het zelfde gewoon een vergissing. Pas als je de reden gelezen hebt kun je het er wel of niet mee eens zijn, lijkt me. Op deze manier wordt het gelijk een heel ding, terwijl het wellicht allemaal ontzettend meevalt. Dat is toch zonde? Dus als je het gelezen hebt en je vindt de reden belachelijk, dan horen we dat graag, maar tot nu toe valt er voor ons weinig te oordelen schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
September 19, 201311 yr Ik ben niet van plan je berichtje te lezen, zulk soort kleingeestigheid is mij echt te veel. Wees een vent en reageer hier en laat dit bericht staan als je durft! Heb jij de ballen om het bericht ongewijzigd hier te plakken Danuta? Ben benieuwd of er daadwerkelijk censuur en ledenverliesangst aan ten grondslag liggen. Het zou mij erg verbazen. In al die tijd dat ik (redelijk actief) lid ben van dit forum, kan ik geen van de moderatoren betichten van onrespectvol gedrag. Indien er in 1 van mijn berichten iets werd gewijzigd, kreeg ik steeds netjes een uitleg met een waarom. Indien ik het niet eens was, konden we met argumenten over en weer elkaar overtuigen en werd er ook wel eens iets terug geplaatst. Dat dit in een pm gebeurt vind ik prima, daar niet iedereen zich ermee hoeft te bemoeien en zulke discussies ook niet echt bijdragen tot een prettig leesbaar forum. Laten we vooral elkaar met respect proberen te bejegenen.
September 19, 201311 yr Ik kan me inderdaad geen enkele mening vormen zolang ik niet weet waar dit over gaat... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
September 19, 201311 yr Gevalletje; het is maar waar je je druk over maakt. Zie absoluut niet in waarom je hier een topic over opent als je niet eens je PBtje wilt lezen. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.