Terra nullius Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Hoi! In oktober/november ga ik een paar nieuwe fruitbomen bestellen en nu heeft een kennis van mij gevraagd of ik voor haar ook een perenboom zou kunnen kopen. Alleen kent ze niets van fruitbomen en met peren heb ik ook geen ervaring. Wat is dus een makkelijk peer die aan te raden is voor beginners? Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruithapje Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Ik heb hier een laagstam Conference staan. Het is een gemakkelijk boompje, is zelfbestuivend en heeft niet veel last van ziekten. De opbrengst is aardig en de vruchten zijn ook vrij smakelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blije bakkus Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Concorde: weinig ziektegevoelig, vruchtbaar en zelfbestuivend bovendien. Ideaal voor de hobbyteler.Bijkomend voordeel: je hebt een keer een ander smaakje dan de welbekende Conference of D. du Comice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Hier ook een fan van de concorde. Groei is ook zeer beperkt wat hem zeer geschikt maakt voor een wat kleinere tuin. Hier staan er in de tuin drie. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terra nullius Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Bedankt, ik heb ze de Concorde en Conference aangeraden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts