Loraine Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Hallo allen, Via het zoeken naar weckrecepten op Google heb ik jullie site gevonden en na een hele poos meelezen besloten om me aan te melden Mijn naam is loraine en ben 24 jaar jongSamen met vriend, zoontje, hond en kat woon ik in Denekamp en willen we graag een stukje zelfvoorzienender gaan levenDit jaar heb ik mij ingeschreven bij het tuinencomplex en een heel mooi plekje toegewezen gekregenVolgend jaar heb ik maarliefst 150m2 om mij op uit te leven met de mogelijkheid om bij te huren Met jullie hulp hoop ik dat het allemaal goed gaat komen want het maken van een teeltplan en indelen van de planten is nog een hele (moeilijke) klus Dit ben ik zei de gek samen met mijn lieve hond Yuma Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Nynkef Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Welkom Loraine !! Wat een mooie hond heb je ! Ik zou maar een lekker zonnig plekje voor hem reserveren op de tuin waar hij lekker kan slapen als jij keihard aan het wieden bent Quote
Stan Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Welkom en een mooie oogst vast. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
beertjerinke Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 welkom Wat een mooie hond Ik ben dit jaar begonnen en veel wijzer geworden van het forum hopelijk vind jij ook je antwoorden hier Rianne Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
rinus55 Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Welkom en veel plezier hier! Ben zelf ook pas een jaartje bezig en idd Nynkef, mijn hond heeft de mooiste plek in de tuin... de ligstoel!!! Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
Frank Houweling Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Leuk hoor! Welkom Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Jan Lokman Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 welkom .. veel forum en tuin plezier Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Lynn Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Welkom en in de toekomst veel tuinplezier! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
Loraine Posted October 2, 2013 Author Posted October 2, 2013 Dankjullie wel voor het warme welkomEn de complimenten over de hond waar ik inderdaad een lekker plekje voor ga reserverenAlleen dan niet in de zon maar in de schaduw haha Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jorieke123 Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
roosmarij Posted October 3, 2013 Posted October 3, 2013 Hallo Loraine, welkom! Dat viel me ook direct op: prachtige hond! En je hebt ook een mooi stukje land, niet al te groot, maar wel groot genoeg om eens leuk op te beginnen. Veel succes met alle beslissingen! Ik ken het verschijnsel, heb sinds de zomer ook voor het eerst een landje en het is zo geweldig! Maar ja, keuzes keuzes keuzes... Veel plezier in je tuin en op het forum! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
marijke Posted October 3, 2013 Posted October 3, 2013 Veel plezier op het forum...en in je tuin.succes en welkom. Quote
Rimco Posted October 23, 2013 Posted October 23, 2013 Hoi en welkom.Uiteraard ook een compliment voor je prachtige hond Quote
Loraine Posted October 23, 2013 Author Posted October 23, 2013 Haha ik vind het echt grappig dat iedereen de hond zo leuk vindVoor degene die dat graag wil zal ik nog ff een foto van hem plaatsenHier is yuma 8 maand jong Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Recommended Posts