maggy Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 eind juli nog snel een pakje struiksnijbonen gekocht en gezaaid vandaag kom ik tot de ontdekking dat er gewone groene boontjes aangroeien ook wel lekker maar geen snijbonen natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 ook goed toch?al die te zaaien bonen lijken ook op elkaar hoewel de snijbonen wel groter zijn dan de slaboonwelke leverancier en welk soortje had je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maggy Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 ik had een pakje zaad gekocht van het merk vilmorin ja natuurlijk zijn groene boontjes ook lekker maar die had ik al zo veel geoogst en ik had nog geen snijbonen gezet en daarom maar nu heb ik nog steds geen snijboontjes het zal voor volgend jaar zijn maar nu zal ik nog groene boontjes oogsten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts