JeMo Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 ik zaai al enkele jaren radijsjes, maar slaag e rniet in om mooie ronde knolletjes te verkrijgen. het blijven meestal lange rode strengeltjes.ka iemand me raad geven ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Misschien een beetje overbodig. Maar je weet zeker dat je ronde radijs zaadjes hebt? Er bestaan namelijk ook langwerpige zaadjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Waar zet je de radijsjes (veel zonlicht?) en wat voor grond heb je?Uit eigen ervaring denk ik dat radijsjes het beste groeien met zoveel mogelijk zon op een vruchtbare leemgrond. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Hier zijn al wel aardig wat topics over.... radijs-veel-loof-geen-radijsjes-t2371.htmlradijsjes-moeilijk-t6364.html hoe-kun-je-zien-of-er-een-radijs-is-gegroeid-t8808.html? Ik doe dit nieuwe topic dus op slot. Nieuwe vragen (mocht je die nog hebben) kan je stellen in de oudere topics. Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts