appelsientje 60 Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Ik heb héél veel soorten zaad over té veel voor mijn kleine tuin ik vind het zonde om ze ongebruikt te laten liggen.Als je wat wil hebben stuur ik het tegen porto kosten naar je op.Ik zou ook wel wat zaden willen ruilen voor peperzaadjes het liefst van soorten die niet zó groot worden en die ik gewoon buiten kan zetten.En zaad van de snackkomkommer en botersla.Hier komt de lijst met zaden die ik niet meer wil gebruiken, ze zijn allemaal van dit jaar. Gourgette DiamantKomkommerBohemia F1Bosuitje NegaroPeterselieDilleChinese koolBietjeLavasSugar snap Lace Snap peaStamboon PrimaveraPeul Stam Lage de GraceSlaboon stam geel GondolaStam doperwt Kelvedon wonderStoksnijboon HunterErwt Mister BigSla mix Oriental mix (xotica)Krul andijvieVeldsla VolhartPluksla rode eikenbladSla wonder van StuttgartWinterwortel Flakkeese 2Wortel Earley Nantes 2Spinazie WinterreuzenSpinazie Resistoflay En dat was het dan! Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Hoi Ik heb je een pb tje gestuurtp Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 hey, wat een interessante zaden heb jij ! ik zou heel graag de volgende zaden ontvangen Slaboon stam geel GondolaStam doperwt Kelvedon wonderBosuitje NegaroChinese koolLavasWinterwortel Flakkeese 2Spinazie Winterreuzen Hoef van alles maar een beetje hoor zo heel groot is mijn tuin nu ook weer niet Voor jou heb ik in de aanbieding: spaanse peperhongarian hot wax peper Die worden beide niet zo groot ik heb ze ook gewoon in een pot gehouden. en komkommer diva die speciaal geteeld worden voor mini komkommers. Dit zaad heb ik net binnen gehad dus nog niet zelf uitgeprobeerd. hier heb ik er maar 2 van want heb er in totaal maar 5 Als je nog iets anders zoekt laat maar weten alleen aan botersla kan ik je niet helpen. Groetjes Denise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 Het spijt me mensen maarrrr ik heb gisteren bezoek gehad van twee vriendinnen die mijn tuintje nog niet hadden gezien.Ze waren er zo weg van ze gaan het ook zo doen.Dus waren ze héél blij met m'n zaadjes! Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 heel goed verspreid het moestuin forum maar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 en de mensen die je al dingen had beloofd?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 Hoi Marloes, ik heb jou wat beloofd en dat gaat gewoon door stuur je adres maar dan stuur ik de zaden naar je op. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 dan heb je nog iemand heel blij gemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 Marloes, graag gedaan hoor! De zaadjes gaan morgen op de post. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts