Berend Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Hoi ik heb een tuinfrees aangeschaft (2x gebruikt?) maar de boegie word steeds nat bij het starten. Als ik hem droog maak dan vonkt de boegie als een grote maar stop ik hem terug dan is het één maal trekken en hij is nat. Naar mijn idee is het olie, ook de lucht filter plakt van de olie aan de onderzijde iig hij loopt niet weet iemand welke stappen ik kan ondernemen dat ie gaat doen de olie is overigens zeer schoon en het apparaat ziet er als nieuw uit en heeft altijd in een schuur gestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berend Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 Ik heb deze ochtend gesleuteld, de frees kreeg gewoon geen brandstof na de vlotterkamer verwijderd te hebben en de carbarateur schoon te hebben gemaakt bleek er troep bij de benzinekraan te zitten na dat te hebben gereinigd was het trekken en het apparaat doet het. Iig bedankt mocht er u over nagedacht hebben.Mvg Berend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts