chicasonja Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 Hoi Ik heb heel veel koriander zaad en tuinkersverder hele groot bloemige mini zonnebloem ,de bloem is wel 30 cm doorsnee en maar 1 m hoogverder bijzondere pepers uit Guatemala.heerlijke eetbare pompoenaantal bloemen zoals helebores, lupinen, goudsbloem en teunisbloemgroeten zoals chinese kool, bietjes , andijvie,tomatilloetc Ik ben zelf op zoek naar verschillende peper soorten en tomaten soorten. of andere leuke zaden Quote jardindechica.tumblr.com
blackerheart Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 hallo, ik heb wel wat peper en tomatenzaden te ruil, grtjs Quote
bloemenkoningin Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Heb je bepaalde tomatenzaden in gedachten of mag het van alles zijn? Ik heb niet veel peperzaden maar wel verschillende tomatenzaden. Ik wil graag ruilen voor o.a. koriander en peperzaden. Moet ik je een prive berichtje sturen? Quote
bloemenkoningin Posted January 7, 2014 Posted January 7, 2014 blackerheart, als je iemand een berichtje wilt sturen moet je op de naam gaan staan linksboven en kies je pb. Is priveberichtje. Of je kiest antwoord links onderaan en dan kun je een berichtje typen op het forum. Quote
Erny Posted January 7, 2014 Posted January 7, 2014 En misschien is het ook wel leuk als Blackerheart zich hier ook even gaat voorstellen. Vooral als ie van plan is hier flink aan het ruilen te gaan... Quote
blackerheart Posted January 8, 2014 Posted January 8, 2014 Dacht mij al eens voorgesteld te hebben.. maar ok. Ja sorry ee ik was mis! Quote
Recommended Posts