martijn_2m Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Hallo allemaal, 2 vraagjes aangaande overwinteren van de moestuin. Mijn moestuin is pas 7 maanden oud, en gaat nu eigenlijk pas voor het eerst de winter door. Mijn moestuin is bijna leeg, er staat nog wat boerenkool, wat koolraap en wat snijbiet. Er staat echter nog wel wat rest materiaal van bv de bonen planten etc.Ik heb wel al redelijk wat knoflook gepland een paar weken terug, en die scheuten komen al goed boven de grond uit! 1) Kan ik nog iets doen om te zorgen dat de moestuin / grond optimaal de winter uit komt volgend jaar? 2) Zijn er nog andere gewassen die zo laat in het jaar gepland kunnen worden? Dank!Martijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Ik meng compost en gebruikte potgrond door de grond.In maart ga ik dan bemesten met koeienmest.Ik heb verschillende soorten knoflook en stuttgart ajuin geplant. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts