Jump to content

Ook nieuw!

Debora

Recommended Posts

Hallo,

Ik kom me even voorstellen.

Ik ben afgelopen lente begonnen met lezen over permacultuur en natuurlijk tuinieren. Kort daarna hebben we in de achtertuin 2 plekken toegewezen al mini moestuintjes. Dat beviel zo goed dat we dit willen uitbreiden tot een soort "voedselbos".

Afgelopen week heb ik ook een volkstuintje toegewezen gekregen! 91m2 in totaal. Het is mooie grond! Ik kan er helaas niet al mijn permacultuur ideeën op kwijt want de vereniging is vrij streng. Maar dat geeft niet. Ik ben al bezig met plannen, en wil zo veel mogelijk combinatieteelt toepassen. Ik verheug me al op het verjaar!

We hebben 2 kinderen van 6 en 3. Die vinden het gelukkig ook allemaal erg leuk, dat wroeten in de tuin

Ik hoop hier ook veel te leren en mee te schrijven.

Hallo Debora, welkom!

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met gecombineerde teelt van (meerderjarige) planten! Ga je een blog op het forum bijhouden? Dat kun je doen onder Huiskamer > Moestuinseizoen, en dan komt er bij je avatar ook een melding te staan waarmee iedereen makkelijk bij je blog kan komen. Heel interessant!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.