Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Niet nieuw, wel anders

LeonieZ

Recommended Posts

Hallo lieve moestuinforummers,

Waar te beginnen?

In 2011 ben ik hier begonnen onder de naam "Leonie". 24 jaar, klein achtertuintje, totaal geen kennis of ervaring. Gewoon ergens beginnen en kijken waar het schip strand... Eigelijk zoals ik alle nieuwe projecten benader. Intussen heb ik veel geleerd. Hoewel ik niet veel heb geschreven in die tijd heb ik wel veel mee gelezen.

Nu ben ik 27, is het bijna 2014, en krijgt Leonie een *tromgeroffel* LANDJE!!! *applaus*. 25m2 op archeologische grond in het al even oude Leiden.

Tijd dus om het forum weer actief te betreden. Maar waar kom ik achter als ik tracht in te loggen? Wachtwoord vergeten en e-mail adres de deur uit gedaan. Verdorie!

Nu ben ik dus, tegen wil en dank, LeonieZ.

Blij om terug te zijn!

Groetjes,

Leonie!

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

~Douglas Adams~

Dag Leonie, welkom terug (al ben ik hier nieuw dit jaar).

Leuk, een echte tuin, en weer terug op het forum! Grote plannen voor 2014?

succes in ieder geval en veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Dank je Marijke Ik heb een seizoen aangemaakt en probeer nu een plan in elkaar te steken. Is nog wel een uitdaging!

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

~Douglas Adams~