Else Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Ik heb een klein moestuintje, en die heb ik verdeeld in 4 vakken. Tussen de vakken en langs de randen heb ik geultjes gegraven voor een betere afwatering en om over te lopen. Maar kan ik nou het beste daar zand in doen? Of iets anders, bv. cacaodoppen? Of gewoon geultjes laten? Die langs de randen kan ik niet zo laten omdat dat langs de betegelde paden van het complex is en als ik het zo laat gaat het pad verzakken. Dus daar moet in ieder geval iets komen om tegensteun te geven. Die in het midden tussen mijn eigen vakken kan ik wel geultjes laten als dat beter is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 ik zou de geultjes zo laten en langs de rand van het pad een betonrandje leggen of grote tegels rechtop zettenop de tuin doen we het zo: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Else Posted December 21, 2013 Author Share Posted December 21, 2013 Bedankt, dan ga ik kijken of ik het ook zo kan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts