Carry76 Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Hallo,net nieuw hier, dus zal me meteen even voorstellen:Carry, 37 en woon op de altijd mooie veluwe Net verhuisd en nu een heerlijk grote tuin..waar zeker een moestuin en de nodige fruitboompjes/struiken gaan komen.Nu alles aan het uitzoeken..want helaas niet het moment om echt aan de slag te gaan zo net in de winter. Als iemand tips heeft wat ik al kan doen of moet gaan doen dan hoor ik het graag! en ook over de fruitbomen zal ik geregeld een vraag stellen want zie nu af en toe tussen de bomen het bos al niet meer Mijn handen jeuken om aan de slag de gaan! groetjes Carry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 welkom en vast veel moestuin plezier. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Hoi hoi. Welkom ! Prima tijd om nu aan de slag te gaan met fruitbomen en fruitstruiken, beter nu dan in april pas gaan zoeken als het al mooi weer is. Je kan al héél veel doen hoor.Zie ook alle topics in die afdeling. ( en de zoekfunctie natuurlijk ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Hoi Carry, welkom! Ja, inderdaad, je kunt nu al uitzoeken welke fruitsoorten je wilt (en welke rassen, ook ivm kruisbestuiving) en waar je ze wilt gaan halen/vandaan wilt laten komen. Hoeveel bomen/struiken wil je, waar ga je ze zetten, wil je laagblijvende bomen of half/hoogstam? Zoveel dingen die je nu allemaal kuntuitzoeken, zodat je daar vast een voorsprong in hebt. En zetten wanneer het weer eht toelaat! spannend hoor! Ga je een blog op het forum bijhouden zodat we je vorderingen kunnen volgen? (zie moestuin seizoen)Veel plezier met alle voorbereidingen, en voor je het weet is het alweer voorjaar! (hoewel ik ook niet kan wachten hoor!) Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 welkom (ben zelf geboren bij de altijd mooie Veluwe ) je kunt alvast je tuin indelen op papier en/of in het echt, teeltplan 2014, 2015 2016 ivm vruchtwisseling, vaste planten, composthoop, teveel om om te noemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carry76 Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 dankjewel voor jullie reacties! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts