Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen!

Carry76

Recommended Posts

Hallo,

net nieuw hier, dus zal me meteen even voorstellen:

Carry, 37 en woon op de altijd mooie veluwe

Net verhuisd en nu een heerlijk grote tuin..waar zeker een moestuin en de nodige fruitboompjes/struiken gaan komen.

Nu alles aan het uitzoeken..want helaas niet het moment om echt aan de slag te gaan zo net in de winter.

Als iemand tips heeft wat ik al kan doen of moet gaan doen dan hoor ik het graag! en ook over de fruitbomen zal ik geregeld een vraag stellen want zie nu af en toe tussen de bomen het bos al niet meer

Mijn handen jeuken om aan de slag de gaan!

groetjes Carry

Hoi hoi. Welkom !

Prima tijd om nu aan de slag te gaan met fruitbomen en fruitstruiken, beter nu dan in april pas gaan zoeken als het al mooi weer is. Je kan al héél veel doen hoor.

Zie ook alle topics in die afdeling. ( en de zoekfunctie natuurlijk )

Hoi Carry, welkom!

Ja, inderdaad, je kunt nu al uitzoeken welke fruitsoorten je wilt (en welke rassen, ook ivm kruisbestuiving) en waar je ze wilt gaan halen/vandaan wilt laten komen. Hoeveel bomen/struiken wil je, waar ga je ze zetten, wil je laagblijvende bomen of half/hoogstam? Zoveel dingen die je nu allemaal kuntuitzoeken, zodat je daar vast een voorsprong in hebt. En zetten wanneer het weer eht toelaat! spannend hoor! Ga je een blog op het forum bijhouden zodat we je vorderingen kunnen volgen? (zie moestuin seizoen)

Veel plezier met alle voorbereidingen, en voor je het weet is het alweer voorjaar! (hoewel ik ook niet kan wachten hoor!)

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.