den elias Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Mag ik mijn druiven nu snoeien of moet ik wachten? De struik heeft een grote hoogte bereikt en die zou ik graag willen inkorten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Zeker snoeien en niet wachten, ik snoei mijn druiven steeds eind december-begin januari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sugar Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Nu snoeien vormt geen probleem. Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Kwam hier een paar dagen geleden nog een mooie foto van tegen: Kort antwoord; ja, het is nu de juiste tijd Snoei een druif niet te kort in; hij kan een stukje invriezen! Succes! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Ik heb nu eindelijk de druivelaars van bij Borsalino kunnen planten.Na het relaas over die oude perelaar te hebben gelezen vraag ik me af of ik niet beter die druiven ook zou terugsnoeien? Tenslotte zijn er veel wortels gesneuveld bij het verplanten.Zouden de struiken, eens ze uitlopen, niet teveel vergen van het resterende wortelgestel? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Dag Willy, Ja ik zou die een groot stuk terug snoeien , net voor de reden dat je aanhaalt.of als je dat niet doet , dan op zijn minst regelmatig water geven het eerste jaar. afdakje van bij borsa al terug opgebouwd bij u? groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Dan ga ik die morgen eerst en vooral terugsnoeien want morgenmiddag vertrek ik een week werken in de Ardennen.Dat afdakje staat er nog niet hoor, komt wel. De bazin hé man, zeven keer van gedacht veranderen om uiteindelijk te doen wat ik eerst voorgesteld had, tjaa, vrouwen.Een schoon gerief, maar ge moet het niet in huis hebben. Sorry voor het off topic gaan. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Het zal zeer mooi weer zijn de komende 2 dagen , iedereen die nog moet snoeien , tis het moment morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts