Cupcakeje Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 (edited) hallo allemaal! ik ben opzoek naar de laatste zaadjes voor dit seizoen ( of athans voorlopig) Wie o wie kan mij er toevallig aan helpen? ik ben op zoek naar:- gele stamboom ( boterboon) maakt niet specifiek uit welk ras. heb de cherokee wax gezien.Zo iets zoek ik. - stamboon purple queen. nogmaals hoeft eigenlijk niet dat ras te zijn van een paarse stamboon wordt ik heel blij. - citroen basilicum- tijm- bieslook- dille ik wil ze graag ruilen , maar ook voor een klein prijsje overnemen, ik heb van alles niet super veel zaden nodig. ik heb helaas niet heel veel meer te ruil maar deze zaden heb ik nog liggen: - gewone basilicum - spaanse peper- koriander- rozemarijn Edited January 8, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 alweer voorzien van dille, bieslook en tijm. Wat gaat dat toch heerlijk snel op dit forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts