SuusP Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Mede dankzij gulle gaven van forumleden en familie raakt mijn zaadjesverzameling steeds gevarieerder. Ik zou deze graag nog aanvullen met peulvruchten voor het nieuwe seizoen begint. Wie kan mij hierbij helpen? Van de meeste soorten die ik al heb kan ik geen tientallen neerzetten (of zelf opeten wat dat betreft!), dus kan ik er andere mensen blij mee maken. Zelf heb ik dan ook het nodige aan sier- en groentezaden te geef.Ik zoek:- Sugarsnaps- peultjes (liefst de hoge variant)- Tuinbonen (witbloeiende)- stokbonen (alle niet-droogboonvarianten zijn welkom)verder zoek ik ook nog:- zomerworteltjes regenboogmix- tijm- basilicum - (punt)paprika voor de volle grond of pot- meirapen (paars/wit)- mizuna (al dan niet gemixt)- knolvenkel- koriander (voor het blad) Ik kan opsturen:- aubergine Snowy- komkommer Gele Tros- snijbiet Rhubarb Chard- winterwortelen Berlicummer (de Brabantse ) - pompoen Uchi Kuri- tomaat Golden Sunrise- radijs (dixhuit jours, easter eggs)- rapen Goldball- boerenkool Frosty- spinazie- pastinaak- bieslook- kervel- lavasEn voor de sier:- Enkele afrikaantjes Mars- Oost Indische kers Peche Melba- Zinnia gemengd- zonnebloemen hoge gele- kooltjevuur- digitalis excelsior- digitalis grandiflora- lupine rozerood- geel duifkruid- gele kamille- campanula persicifolia Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 suus..ik kan je wel helpen aan tijm, coriander, basilicum en mizunamij lijkt het kooltje vuur een erg mooi bloempje en dat gele duifkruid ook stuur maar pbtje Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts