RvO Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Ah, duidelijk . Dank je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Fijn hoor Eefje, dank voor je moeite ! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Geen dank graag gedaan .Maar omdat de ringen zo moeilijk te krijgen zijn ruim ik alles op en ga over op het nieuwe systeem van Weck met de deksels die in het glas vallen.Dat betekent dat ik nog een flink aantal potten en ringen en klemmen heb staan OA orgineel Weck, Vegla, Heye enz enz. zie de plaatjes .Bied een redelijk bedrag en je kan weer wecken, Dus niet zeggen het is Bric Brac en niets waard want dan gooi ik ze net zo lief in de glasbak boven 8x 2liter en 20x 1/2 liter7x2 liter en 7 x1liter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertus2691 Posted January 25 Share Posted January 25 Op 8-2-2014 om 21:44, Gast zei: Ja die had ik al gezien ,Heb je gezien wat er op geboden is? Ik gebruik de gewone ringen van weck en dan twee op elkaar leggen en wecken maar. Werkt perfect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts