Jump to content
SuusP

Zadenenvelop beginnersgroep 2014

Recommended Posts

Ik antwoord even zodat ik 'Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties' kan aanvinken

Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom

Suus, op pagina 1 moet bij groep C nog even worden vermeld dat Simke envelop A heeft ontvangen.

Johan

De envelop is vandaag binnen gekomen. Mijn man is morgen jaarig dus ik ga mijn best doen om hem morgen door te stuuren. Anders wordt het een donderdag. Wel al uitgezocht. Zitten leuke dingen bij. Ik wil me wel afmelden want ik ben nu wel aardig kompleet. Iedereen bedankt voor de supper sammen werking. Maar vooral jij bedankt Suus voor de goede organisatie. Ik hoop dat het volgend jaar weer is. Dan doe ik zekker weer mee.

Deze heb je ook gemist Suus

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Dames en heren, Fluitjeskruid staat alsnog op de lijst voor deze ronde. Ze had mij op tijd haar gegevens doorgegeven en ik had haar ook al gegevens verstuurd voor de volgende. Vanwege ziekte van haar kind heeft ze vervolgens mijn oproep gemist, kan gebeuren. Daarom staat ze dus weer op de lijst nu.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

No Problemo Suus, ik stuur de enveloppe door naar Fluitjeskruid

Ik zie dat de enveloppe van mijn groep al op adres 2 is! gaat lekker snel

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Dames en heren, Fluitjeskruid staat alsnog op de lijst voor deze ronde. Ze had mij op tijd haar gegevens doorgegeven en ik had haar ook al gegevens verstuurd voor de volgende. Vanwege ziekte van haar kind heeft ze vervolgens mijn oproep gemist, kan gebeuren. Daarom staat ze dus weer op de lijst nu.

Nogmaals dank Suus!!

No Problemo Suus, ik stuur de enveloppe door naar Fluitjeskruid

Ik zie dat de enveloppe van mijn groep al op adres 2 is! gaat lekker snel

En jij ook vast dank!

Ik heb vanmorgen envelop C richting Goliath gestuurd

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Ik heb Envelop C inmiddels ontvangen, ik zal deze even op mijn gemak doornemen dit weekend.

Wel jammer dat er helemaal geen fruitzaden in de envelop zitten

Dank Goliath, ik werk de lijst bij. Wat betreft zaden; er zijn ook niet heel veel fruitzaden vermoed ik. Ananaskers, meloenpeer en evt. aardbeien. Verder

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Ik heb Envelop C inmiddels ontvangen, ik zal deze even op mijn gemak doornemen dit weekend.

Wel jammer dat er helemaal geen fruitzaden in de envelop zitten

Ik denk dat je toch niet goed kijkt hoor Goliath, naar mijn weten zat er een apart zakje in waar de fruitzaden inzaten .

In totaal zaten er 4 verpakte zakken in, fruit,bloemen,bladgroente en knolgewas als ik het goed heb?

Correct me if i`m wrong.

Connie ik denk dat je vruchtgewassen bedoelt. Das wat anders dan fruit natuurlijk.

Ja, je hebt gelijk Suus

Oehhhh nu word ik steeds nieuwsgieriger naar de enveloppe!

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Hahahaaa wat een geweldig idee zeg!

Jammer dat ik dit nu pas lees. Volgende ronde zou ik graag meedoen als dat kan en anders gewoon volgend jaar.

Ik ben erg benieuwd naar de envelop!
Anders ik wel! Gelukkig hoef je niet meer lang te wachten

Dabar, volgende ronde moet lukken. Pm je naam, adres, telefoonnummer en email even naar me. Dan zet ik je op de lijst voor ronde 4.

Ik vraag me af wat envelop A aan het doen is. Een week is voorbij en nog steeds heeft Jenneke hem niet?

Als je het hebt gelezen dat er vorge week nog mensen zich hebben gemeld voor deze ronden. Waar in de discussie ging of ze mee mocht doen heb ik een voorstel om een afspraak te maken met een van deze mensen. Deze afspraak om de zaden te ruilen heeft nu plaats gevonden en gaat envlop A dus morgen weer door.

En het klopt dat er in envlop C 4 verschillende zakjes zitten met bloem,blad,wortel,en vruchtgewassen. En vrucht gewassen zij dus ook peulvruchten,tomaten en komkomer enzv.

Dabar, volgende ronde moet lukken. Pm je naam, adres, telefoonnummer en email even naar me. Dan zet ik je op de lijst voor ronde 4.

Super! Ik heb je een pb tje gestuurd.