Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Beginner.

Devils_double

Recommended Posts

Hallo iedereen.

ik ben Devils_Double, 28jaar en kom uit belgie.

Mijn hobbys zijn voetbal, en krachttraining.

Door de krachttraining moet ik veel eten en daardoor ben ik op dit forum gekomen, zelf m'n groenten kweken om dan groter en sterker te worden.

Ik heb een tuin maar heb niet de ganse dag zon enkel van smorgensvroeg tot een uur of 14.00. gaat dit een probleem vormen ??

en heb zo'n 6 m² beschibaar.

groeten Devils_double

Amper 12 graden is niet veel maar, bij mezelf is het in de ruimte waar ik e.e.a. heb staan maar net iets warmer zo rond de 15 graden en dat gaat redelijk goed. Ik gebruik wel mini-bakjes/kasjes welke dicht ziten en een of twee keer per dag even luchten. En ik kiem veel tussen vochtig papier(Deno methode kijk maar even op diana's moeie moestuin (even googlen) en dat zou je b.v. op een pc/tv-decoder kunnen zetten voor wat extra warmte maar, ook dat doe ik niet maar, het staat wel in een ruimte rond de 20 graden.

Edit : P.s. dit soort vragen kan je ook in een topic stellen. Als je niets kan vinden met de zoekfunctie van het forum zet je zelf een nieuw topic op en stel je je groenten vragen b.v. bij groenten .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl