Devils_double Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Hallo iedereen. ik ben Devils_Double, 28jaar en kom uit belgie. Mijn hobbys zijn voetbal, en krachttraining.Door de krachttraining moet ik veel eten en daardoor ben ik op dit forum gekomen, zelf m'n groenten kweken om dan groter en sterker te worden. Ik heb een tuin maar heb niet de ganse dag zon enkel van smorgensvroeg tot een uur of 14.00. gaat dit een probleem vormen ??en heb zo'n 6 m² beschibaar. groeten Devils_double Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Nee hoor ( ja, helemaal ideaal is het niet ), dan kan je al best veel kweken en proberen ! Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devils_double Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 En kan ik nu al voorzaaien binnen ? Aangezien we in april onze tuin heraanleggen ???Misschien in perspotjes ofso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 (edited) Zeker kan dat maar, kijk ook even hier : wat-heb-je-net-gezaaid-geplant-seizoen-2014-t11947.html en hier naar : temperatuur-t12355.html Edited February 3, 2014 by Guest Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devils_double Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 ok ok. en kan het een probleem zijn dat de temperatuur binnen "amper" 12 graden is. aangezien wij praktish nooit de verwarming aansteken , enkel als er bezoek is gaat ie aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Amper 12 graden is niet veel maar, bij mezelf is het in de ruimte waar ik e.e.a. heb staan maar net iets warmer zo rond de 15 graden en dat gaat redelijk goed. Ik gebruik wel mini-bakjes/kasjes welke dicht ziten en een of twee keer per dag even luchten. En ik kiem veel tussen vochtig papier(Deno methode kijk maar even op diana's moeie moestuin (even googlen) en dat zou je b.v. op een pc/tv-decoder kunnen zetten voor wat extra warmte maar, ook dat doe ik niet maar, het staat wel in een ruimte rond de 20 graden.Edit : P.s. dit soort vragen kan je ook in een topic stellen. Als je niets kan vinden met de zoekfunctie van het forum zet je zelf een nieuw topic op en stel je je groenten vragen b.v. bij groenten . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Welkom, veel plezier hier op het forum en ga vooral veel spinazie zelf verbouwen, dat is goed voor je spieren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts