Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

N.M.M 4 mei 2014 Noordelijke M.M.iedereen is welkom.

thea

Recommended Posts

Dat noorderlijke gedoe is me toch te ver weg zulle, waarom niet eens in Zeeland, de streek van onze grote baas Jorg en vlak bij mijn deur ook. Hoop en al een veertig kilometer. Moest Weknow dat nu eens arrangeren, ik wil hem zelfs nog een handje toesteken.

En wat zouden de Belgen, als die al bestaan, er van denken?

Sorry mensen dat ik dat zo zeg, maar ik ben een Vlaming, en daarna een verkochte belg.

En dat we toffe jongens zijn dat willen we weeëeten.........

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Nu sorry Loes, maar ik heb alle begrip voor de actie van Jorg. De MTFD heeft nu een vaste plek bij Jorieke en als je dan de NMM erbij hebt betreft ruillijsten dan gaan leden denken dat dat voor de MTFD is(en hoe meer sub-forum-dagen hoe groter de verwarring kan/zou kunnen zijn). Maar alles staat dus vrij enkel let dan wel op bij de benaming e.d.

Als leden waar dan ook een forumdag zouden willen zie ik daar geen probleem in. Het lijkt mij ook wel leuk om naar de HMTFM te gaan(Hongaarse Moes Tuin Forum middag).

En Aalterse als je met Weknow wat zou regelen zou je me daar ook nog kunnen zien als het uit zou komen betreft de dag.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Stan ik weet niet of je me verkeerd hebt begrepen of ik jou... Jij zegt er begrip voor te hebben omdat de MTDF bij jorieke is en als de NMM ruillijsten daarbij staat het verwarrend kan zijn.... Maar dat is precies wat nu het geval is, alles staat bij elkaar.

juist die scheiding tussen de forumdag(MTDF) en een extra meeting(NMM) vond ik logisch. Ik was daarom ook verbaast mijn ruiltopic tussen de MTDF topics terug te vinden.

Ze staan nu bovenaan in de Moestuindag rubriek, omdat iedereen vond dat het in de babbeltuin zo onder werd gesneeuwd. Om de boel nog wat overzichtelijk te houden, hebben we de topics pas na 20 april verplaatst, en nu staan ze hier dus netjes allemaal bovenaan. Af en toe komt er nog een topic over 20 april naar boven, maar niet meer alle ruillijsten.

Maar we verplaatsen alles ook met liefde weer terug naar de babbeltuin hoor, als dit niet goed is.

De dagen liggen ook gewoon zo dicht bij elkaar qua datum. Als er wat meer weken tussen zouden zitten, zou het ook beter zijn de volgende keer.

Maar we verplaatsen alles ook met liefde weer terug naar de babbeltuin hoor, als dit niet goed is.

:

Nee dat is het niet. Ik was eerst verbaast, na de eerste uitleg snapte ik ook wel waarom het verplaatst is. Maar stijn gaat tegen mij in met argumenten waarom het gescheiden moet zijn...

Hoi onder voorbehoud kom ik met me partner. Als ik oppas kan krijgen voor de kids.

en als ik het redt met regelen vervoer. Zelf heb ik nog wat zaadjes om te ruilen.

of weg te geven heb te veel om op te maken met mijn kleine tuintje. groetjes jessica

Zou het eventueel een idee zijn om haar mee te nemen. En wat is de tijd van hoe laat tot hoe laat. De oudste van ons zit in het weeken en op woensdag altijd in een logeerhuis. Groetjes jessica

Wat word er eigenlijk allemaal georganiseerd die dag en is het praktisch d.m.v. openbaar vervoer? (Dan kan ik kortingskaartje regelen)

Ik wil wel heel graag, maar Zelhem heeft ook al flink uit mijn tank geslurpt en dat zal deze dag nog meer doen.

Wellicht als er nog iemand vanuit het traject Oldenzaal - NMM mee wil reizen en de reiskosten gedeeld worden ik mezelf wel kan overtuigen. Ik lift niet met iemand anders mee, ik vind zelf rijden veels te leuk (en is ook extra reden dat ik wil, haha)

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Wat word er eigenlijk allemaal georganiseerd die dag en is het praktisch d.m.v. openbaar vervoer? (Dan kan ik kortingskaartje regelen)

Ik wil wel heel graag, maar Zelhem heeft ook al flink uit mijn tank geslurpt en dat zal deze dag nog meer doen.

Wellicht als er nog iemand vanuit het traject Oldenzaal - NMM mee wil reizen en de reiskosten gedeeld worden ik mezelf wel kan overtuigen. Ik lift niet met iemand anders mee, ik vind zelf rijden veels te leuk (en is ook extra reden dat ik wil, haha)

Stan geeft een workshop oesterzwammen kweken.

Ik kan je laten zien hoe ik tomaten kweek,heb over de 100 stuks.De meesten staan nog in 9x9 potjes en ze hebben bijna allemaal bloemknoppen en 20 cm groot met een dikke stam.Heb ze in febr gezaaid.

Na 11 mei komen ze in groter potten of volle grond

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.