loes Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 wil ik cake bakken... heeft vriendlief alle eieren op gegeten *zucht* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Mannen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Dat is lekker Als je naast me had gewoond had je wat hier kunnen ophalen. Denk even naar de super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Mn vriend is al langs de super geweest want het brood was ook op. Er wordt hier druk geklutst door 3 hongerige mannen die brood met ei eten. De cake zal ik maar goed verstoppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Hoi onze dochter die morgen mee zou komen moet zo naar de noodtandarts. Kwart voor negen pas aan de beurt. Weet niet hoelaat het gaat worden. Waarschijnlijk een latertje. Allemaal weer lekker gepland. We komen wel maar denk niet te lang tenzij de pijn van het trekken. Meevalt. Moeten er denk ik 2 uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Ojee... inderdaad hopen dat het meevalt... Misschien is wat afleiding (van de pijn) dan morgen ook wel fijn...Sterkte zometeen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Ze wil zo i zo mee. Geen oppas zegt ze.dus als er morgen een meisje rond loopt met een dikke kaak dan weet iedereen hoe dat komt. helemaal anderkant stad in groningen zuid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Dappere meid!!!Geef haar maar lekker een extra knuffel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted May 3, 2014 Author Share Posted May 3, 2014 Sterkte met de kleine meid,toch leuk dat ze mee wilt.Groene vingers. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Ja is echt een buiten kind. Vind het echt super al die planten en fruit. Ik denk dat de pijn na het trekken al een stuk minder is. Ze gaat het zonder verdoving laten doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Mijke !!! Ik kom net een uurtje geleden thuis. Van de hele dag werken en daarna nog even naar de tuin. Alles daar in de auto gepakt enzo. Niets vergeten hoop ik dan. Heb ik de potjes voor jou vergeten !!!!Mijn echte excuses.Hier even gekeken, wat ik hier nog heb staan, maar dat is niet veel meer ( ik ben thuis klaar met zaaien ) en heb alles op de tuin. Klein stapeltje p9 potjes en wat kleinere maatjes. Niet echt veel. Sorry sorry ! Wie wat voor Mijke wil meenemen ? Ik ga morgenvroeg van huis zo de snelweg op. Heen en terug naar de tuin, ben ik een uur verder. Dat doe ik dus niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Thea ik wil je bedanken voor de leuke middag. Helaas zit het er al weer op, Zeker voor herhaling vatbaar wat een mooie omgeving ook. Ik ga goed voor de Pepino en Ananaskers zorgen en ga deze zeker in me blog erop zetten hoe deze het blijft doen. En Bit super bedankt voor de eeuwige moes. Helaas kon ik echt niks meer erbij mee nemen weet al niet waar ik de geruilde bonen moet zaaien echt iedereen bedankt voor de gezellige dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Zwaar beladen weer thuis gekomen! Stan bedankt voor de lift en het lekkers! Bit bedankt voor al die grote planten en de rest ook bedankt natuurlijk. Was gezellig, het eten was lekker.  Benenfoto met Oortje tijdens de paddestoelenworkshop... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willemGN Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Ja iedereen, het was een mooie bijeenkomst veel opgestoken over zaaien van Dahlia's, telen van paddestoelen, snoeien van druiven, lekkere hapjes en koffie en.... Mijn mierikswortel, dankje Thea  Quote [*] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Oortje de hond was de goede afleiding die Gwen even nodig had. Stan echt een super leuk workshop nu moet ik van me dochtertje de roze oesterzwam zien op te kweken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Zo dat was een gezellig clubje! Ik vond het wel leuk dat het niet ZO druk was, maar wel gezellig-druk zegmaar. Leuke workshop van Stan! Ben benieuwd of mijn zwamkes gaan lukken Oh en lekker eten allemaal! En Oortje ligt nu helemaal voor pampes, dankzij Gwen en een paar van de mannen is die ook helemaal kapoerewietskie Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Als pakezel beladen weer veilig thuis aangeland dankzij Stan en zoon. Hartelijk dank voor de lift!Iedereen bedankt voor alle planten en zaden en voor alle lekkers natuurlijk!Thea en wederhelft bedankt voor de gastvrijheid; het was weer heel gezellig!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janita Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Wij zijn ook weer thuis, met net zoveel plantjes als dat ik mee had genomen..er is iets niet helemaal goed gegaan Plantjes hebben water en staan veilig in de kas, nu lekker bankhangen! Thea, hartelijk dank voor de gastvrijheid, we vonden het erg gezellig! Iedereen bedankt voor de plantjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Ook hier weer thuis na een dolle rit(hele zit zo via omwegen van en naar Thea). Het was een leuke dag. Thea bedankt voor de gastvrijheid  Enkel wel jammer dat ik niet de gezichten van de mensen heb gezien toen de hot chocolate en hete jam werd gegeten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 het was zeker een geslaagde dag. gezellige mensen, lekker eten en ook nog een hoop plantjes en ander ruilgoed  bij thuiskomst de plantjes een plens water gegeven en verder niets meer gedaan. morgen alles maar eens uitplanten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Ja dat had ik ook wel willen zien. ik ga morgen de nieuwe plantjes die ik heb van thea en van bit op me blog zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Thuis ( 10 min dodenherdenking ) via de tuin. De frambozen staan er al in !  Thea, heel erg bedankt voor de gezellige gastvrijheid ( + man )Ik heb Gwen niet gezien trouwens. Was die er ook ? Heb ik die nou helemaal gemist ? Verder iedereen bedankt voor de gezellige uurtjes en al dat lekkers. Ik schaam me voor de taart van de appie. Andere keer weer beter Zeker voor herhaling vatbaar !! Ik vond dat er best wat mensen waren zeg ! Tjeemp.Stan bedankt. En ik vond die chocolade ( ik had de melk ) inderdaad schrikken. Iets minder, en het zou helemaal mijn smaak zijn. Wat een paradijsje heeft Thea he ? Edit. En een speciale pluim voor de kinderen avn Janita. Die maar nauwelijks lieten blijken dat ze nou toch écht wel weer verder wilden Top ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Een hele geslaagde dag! Iedereen bedankt voor de gezelligheid, het ruilmateriaal en de inbreng qua eten/drinken. Stan, super bedankt voor de workshop, ik ben weer wat wijzer geworden. Thea heel erg bedankt voor de gastvrijheid! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted May 4, 2014 Author Share Posted May 4, 2014 Nu ik heb een stuk chocolade gehad,oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii warme chocolade. Ik wil jullie ook bedanken want zonder jullie konden we geen moestuinforum middag organiseren.Gezellig was het,en leuke plantjes geruild. Dank voor alle lekkers heb helaas niet alles geproeft  Ja Stan bedankt dat je ons een paddestoelworkshop heb gegeven .Veel geleerd nu nog in de praktijd brengen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Ja Stan bedankt dat je ons een paddestoelworkshop heb gegeven .Veel geleerd nu nog in de praktijd brengen.Wat je al liet zien was al top hoor Thea. Dus die praktijk zit wel goed . En ik zal (niet vandaag) hier (recepten-met-pepers-t13038.html ) het recept van de jam plaatsen(beviel de zoon van Janita geloof ik wel). De chocolade staat in een ander topic maar, je kan er wel de link van vinden in het hier genoemde topic. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts