Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

N.M.M 4 mei 2014 Noordelijke M.M.iedereen is welkom.

thea

Recommended Posts

Hoi onze dochter die morgen mee zou komen moet zo naar de noodtandarts. Kwart voor negen pas aan de beurt. Weet niet hoelaat het gaat worden. Waarschijnlijk een latertje. Allemaal weer lekker gepland. We komen wel maar denk niet te lang tenzij de pijn van het trekken. Meevalt. Moeten er denk ik 2 uit

Ze wil zo i zo mee. Geen oppas zegt ze.dus als er morgen een meisje rond loopt met een dikke kaak dan weet iedereen hoe dat komt. helemaal anderkant stad in groningen zuid.

Ja is echt een buiten kind. Vind het echt super al die planten en fruit. Ik denk dat de pijn na het trekken al een stuk minder is. Ze gaat het zonder verdoving laten doen.

Mijke !!! Ik kom net een uurtje geleden thuis. Van de hele dag werken en daarna nog even naar de tuin. Alles daar in de auto gepakt enzo. Niets vergeten hoop ik dan. Heb ik de potjes voor jou vergeten !!!!

Mijn echte excuses.

Hier even gekeken, wat ik hier nog heb staan, maar dat is niet veel meer ( ik ben thuis klaar met zaaien ) en heb alles op de tuin. Klein stapeltje p9 potjes en wat kleinere maatjes. Niet echt veel. Sorry sorry !

Wie wat voor Mijke wil meenemen ? Ik ga morgenvroeg van huis zo de snelweg op. Heen en terug naar de tuin, ben ik een uur verder. Dat doe ik dus niet.

Thea ik wil je bedanken voor de leuke middag. Helaas zit het er al weer op, Zeker voor herhaling vatbaar wat een mooie omgeving ook. Ik ga goed voor de Pepino en Ananaskers zorgen en ga deze zeker in me blog erop zetten hoe deze het blijft doen. En Bit super bedankt voor de eeuwige moes. Helaas kon ik echt niks meer erbij mee nemen weet al niet waar ik de geruilde bonen moet zaaien echt iedereen bedankt voor de gezellige dag.

Zwaar beladen weer thuis gekomen! Stan bedankt voor de lift en het lekkers! Bit bedankt voor al die grote planten en de rest ook bedankt natuurlijk. Was gezellig, het eten was lekker.

Benenfoto met Oortje tijdens de paddestoelenworkshop...

IMG4793k66541399212692.jpg

Oortje de hond was de goede afleiding die Gwen even nodig had. Stan echt een super leuk workshop nu moet ik van me dochtertje de roze oesterzwam zien op te kweken.

Zo dat was een gezellig clubje! Ik vond het wel leuk dat het niet ZO druk was, maar wel gezellig-druk zegmaar. Leuke workshop van Stan! Ben benieuwd of mijn zwamkes gaan lukken Oh en lekker eten allemaal! En Oortje ligt nu helemaal voor pampes, dankzij Gwen en een paar van de mannen is die ook helemaal kapoerewietskie

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Als pakezel beladen weer veilig thuis aangeland dankzij Stan en zoon. Hartelijk dank voor de lift!

Iedereen bedankt voor alle planten en zaden en voor alle lekkers natuurlijk!

Thea en wederhelft bedankt voor de gastvrijheid; het was weer heel gezellig!!

Wij zijn ook weer thuis, met net zoveel plantjes als dat ik mee had genomen..er is iets niet helemaal goed gegaan Plantjes hebben water en staan veilig in de kas, nu lekker bankhangen!

Thea, hartelijk dank voor de gastvrijheid, we vonden het erg gezellig! Iedereen bedankt voor de plantjes!

Ook hier weer thuis na een dolle rit(hele zit zo via omwegen van en naar Thea).

Het was een leuke dag. Thea bedankt voor de gastvrijheid

Enkel wel jammer dat ik niet de gezichten van de mensen heb gezien toen de hot chocolate en hete jam werd gegeten.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

het was zeker een geslaagde dag. gezellige mensen, lekker eten en ook nog een hoop plantjes en ander ruilgoed

bij thuiskomst de plantjes een plens water gegeven en verder niets meer gedaan.

morgen alles maar eens uitplanten.

Thuis ( 10 min dodenherdenking ) via de tuin. De frambozen staan er al in !

Thea, heel erg bedankt voor de gezellige gastvrijheid ( + man )

Ik heb Gwen niet gezien trouwens. Was die er ook ? Heb ik die nou helemaal gemist ?

Verder iedereen bedankt voor de gezellige uurtjes en al dat lekkers. Ik schaam me voor de taart van de appie. Andere keer weer beter Zeker voor herhaling vatbaar !! Ik vond dat er best wat mensen waren zeg ! Tjeemp.

Stan bedankt. En ik vond die chocolade ( ik had de melk ) inderdaad schrikken. Iets minder, en het zou helemaal mijn smaak zijn.

Wat een paradijsje heeft Thea he ?

Edit. En een speciale pluim voor de kinderen avn Janita. Die maar nauwelijks lieten blijken dat ze nou toch écht wel weer verder wilden Top !

Nu ik heb een stuk chocolade gehad,oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii warme chocolade.

Ik wil jullie ook bedanken want zonder jullie konden we geen moestuinforum middag organiseren.

Gezellig was het,en leuke plantjes geruild.

Dank voor alle lekkers heb helaas niet alles geproeft

Ja Stan bedankt dat je ons een paddestoelworkshop heb gegeven .Veel geleerd nu nog in de praktijd brengen.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Ja Stan bedankt dat je ons een paddestoelworkshop heb gegeven .Veel geleerd nu nog in de praktijd brengen.
Wat je al liet zien was al top hoor Thea. Dus die praktijk zit wel goed .

En ik zal (niet vandaag) hier (recepten-met-pepers-t13038.html ) het recept van de jam plaatsen(beviel de zoon van Janita geloof ik wel). De chocolade staat in een ander topic maar, je kan er wel de link van vinden in het hier genoemde topic.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl