Esthe76r Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Misschien een beetje stomme vraag, maar de hornbach hier heeft winterui en knoflook in de adprijzing, nu is mijn vraag. Is dit gewoon nog te poten of zou er niets meer van terecht komen. Als ze nog stevig aanvoelen moet het lukken lijkt mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Ja dat moet lukken, in ieder geval de knoflook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Knoflook zou ik ook meteen de grond insteken.Winterui kan je volgens mij ook nog planten, maar ik zou het niet meer doen...binnen een week plant ik gewone ajuin. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Ja, dat zal nog wel lukken. Bollen blijven wat kleiner. Na planten hebben ze eerst enkele weken nodig om wortels te maken en groeien ze eerst op voorraad in de bol. Geef wat extra kalium of mest met relatief veel kalium als ze aan de groei zijn. Dat stimuleert de bolvorming. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts