MoesMeisje Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Hey allemaal heb me natuurlijk al eens voorgesteld maar ben ook een tijd weggeweest. De groente en fruit die ik vorig jaar allemaal had gekweekt, gestekt, geoogst heb ik veel plezier van gehad En dat voor de eerste keer Maar ik wilde eigenlijk stoppen, waarom .. nou ik werk en heb het erg druk en had geen interesse meer! Raar he? Maar OKE goed nieuws, ik ga niet stoppen en mijn handen kriebelen/jeuken weer om aan de slag te gaan dus. Binnenkort begin ik met weer aardbeien En ik ga dit jaar de suikermeloen een kans geven! Wat ik verder nog ga zaaien, kweken enzovoorts dat weet ik niet denk wel dat er nog een hoop dingen bij komen.Kan het namelijk niet laten om aan de slag te gaan en heb laatst een kweekkast gekocht bij de IKEA voor 12,95. Dus die komt ook goed van pas? Iemand tips of ideeen wat ik daar het beste in kan kweken? Ik lig nu overhoop omdat TE enthousiast ben gewoon! Nou ik hoop dat het dit jaar me weer lukt! Toedels en jullie horen nog van me! Quote Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Leuk dat je de keus op door gaan hebt laten vallen. Vast een mooie oogst voor straks. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Welkom terug van weg geweest.Goed dat je verder gaat, zou zonde zijn een tuin en tuinnierder minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Welkom.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Welkom terug ! En heb je de bak weer staan ? Nú om de paar dagen 8 korreltjes strooien tegen de slakken, maakt dat je ze straks al je het gaat bepoten, ze niet meer hebt ! ( páár korreltjes hoor !! )Succes ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Welkom terug! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoesMeisje Posted February 26, 2014 Author Share Posted February 26, 2014 Welkom terug ! En heb je de bak weer staan ? Nú om de paar dagen 8 korreltjes strooien tegen de slakken, maakt dat je ze straks al je het gaat bepoten, ze niet meer hebt ! ( páár korreltjes hoor !! )Succes ! Ja hoor, staat al lang op een andere plaats in de tuin in een hoek. Maar morgen gaan we pas actie nemen met worteldoek en de vulling natuurlijk! En fijne tip Bit dankjewel hoor Leuk! Ben ook erg blij dat ik de hoop niet heb opgegeven heb alweer 2 verschillende dingen geplant/gezaait! O.a Aardbei en Knoflook (sinds vandaag) en in April is mijn suikermeloen aan de beurt Hopelijk gaat het lukken met de knoflook anders jammer dan was het proberen dan wel waard!! Quote Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts