Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Terug na weg zijn geweest!

MoesMeisje

Recommended Posts

Hey allemaal heb me natuurlijk al eens voorgesteld maar ben ook een tijd weggeweest.

De groente en fruit die ik vorig jaar allemaal had gekweekt, gestekt, geoogst heb ik veel plezier van gehad En dat voor de eerste keer

Maar ik wilde eigenlijk stoppen, waarom .. nou ik werk en heb het erg druk en had geen interesse meer! Raar he?

Maar OKE goed nieuws, ik ga niet stoppen en mijn handen kriebelen/jeuken weer om aan de slag te gaan dus. Binnenkort begin ik met weer aardbeien En ik ga dit jaar de suikermeloen een kans geven!

Wat ik verder nog ga zaaien, kweken enzovoorts dat weet ik niet denk wel dat er nog een hoop dingen bij komen.

Kan het namelijk niet laten om aan de slag te gaan en heb laatst een kweekkast gekocht bij de IKEA voor 12,95. Dus die komt ook goed van pas? Iemand tips of ideeen wat ik daar het beste in kan kweken? Ik lig nu overhoop omdat TE enthousiast ben gewoon!

Nou ik hoop dat het dit jaar me weer lukt!

Toedels en jullie horen nog van me!

Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! :D

Welkom terug !

En heb je de bak weer staan ? Nú om de paar dagen 8 korreltjes strooien tegen de slakken, maakt dat je ze straks al je het gaat bepoten, ze niet meer hebt ! ( páár korreltjes hoor !! )

Succes !

Welkom terug !

En heb je de bak weer staan ? Nú om de paar dagen 8 korreltjes strooien tegen de slakken, maakt dat je ze straks al je het gaat bepoten, ze niet meer hebt ! ( páár korreltjes hoor !! )

Succes !

Ja hoor, staat al lang op een andere plaats in de tuin in een hoek.

Maar morgen gaan we pas actie nemen met worteldoek en de vulling natuurlijk!

En fijne tip Bit dankjewel hoor

Leuk! Ben ook erg blij dat ik de hoop niet heb opgegeven heb alweer 2 verschillende dingen geplant/gezaait!

O.a Aardbei en Knoflook (sinds vandaag) en in April is mijn suikermeloen aan de beurt

Hopelijk gaat het lukken met de knoflook anders jammer dan was het proberen dan wel waard!!

Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! :D