Caatjeh Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik heb vandaag een aantal aardbeiplantjes gekocht bij het tuincentrum. Kan ik ze nu al buiten zetten in een pot, of moet ik ze eerst afharden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Waarom niet even een foto erbij ? Maar ja hoor, die planten kunnen gewoon naar buiten. Binnenhouden is zelfs nadelig. Aardbeien zijn buitenplanten. Staan ze ook al in bloei ? ( Intratuin verkoopt ze nu al zo bijvoorbeeld ) Dan ook wel naar buiten hoor, maar van de vruchten wordt het dan niet veel nu eerst. Zoek anders ook es met de zoekfunctie naar een aantal topics op het gebied van aardbeien. Véé over te vinden hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caatjeh Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Ik zal een aantal foto's laten zien van mijn dakterras als alles klaar is. Ik ben wat beperkt door mijn rug, heb een gecompliceerde rugoperatie gehad een half jaar geleden. En ben nog herstellende. Dus alles gaat op een slakkengangetje, elke dag een klein beetje.. Maar langzaam komt alles af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts