rainbowflower Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Ik ben 28 jaar en ik ga er mij eens aan wagen om een moestuintje te beginnen. Ik heb weinig tot geen ervaring dus ik stort mij in een avontuur Het achterste deel van de tuin wordt nooit bekeken, dus een ideale plaats voor mij om een tuintje te starten. volgende dingen had ik graag geplant: koolsoorten courgetteboontjes spinazieijsbergslarucolapreiselder wortelenpastinaakajuin look en een deeltje kruiden. Ik had een zaaiplan gekribbeld op een stukje karton, maar nu zeiden ze me dat ik rekening moest houden met de kruisbloemigen ?Wat is hier zo bijzonder aan of moet ik als beginneling het mij niet zo moeilijk maken ? Ik heb geen serre of koudebak. Ik zou voor de eerste keer plantjes kopen. Alle tips zijn welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Welkom en ik zou zeggen begin met lezen en zoeken op het forum dan krijg je wel antwoorden op je vragen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Welkom, veel plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts