Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

nieuw hier

Dicky

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden want ik heb sinds een paar maanden een moestuin samen met mijn buurvrouw van 50 M2 nu heb ik gewoon voor de lol wat tuinkers, wortels, en radijs gezaaid in een greppeltje en dat komt al op. maar nu het volgende ik heb geen idee hoe ik dit allemaal moet gaan inrichten heeft iemand een ideetje ik wil nl ook wel even gezellig kunnen zitten op een bankje of zo ben tenslotte bijna 60 hahahah, hoe kom ik goedkoop aan mijn materialen? waar moet ik mee beginnen? dacht zelf wel aan afdelingkjes te maken want je moet ook tussen je groentes door kunnen lopen toch? en wat mag je wel en niet plaatsen in zo,n stukje moet ook een bak hebben om mijn gereedschap in op te kunnen bergen anders moet ik dat steeds op mijn fietsje meeslepen. nou ik wacht af of iemand een leuk idee voor me heeft, als ik er van de week weer ben want er moet nog onkruid uitgehaald worden zal ik een foto maken van het stukje grond.

groetjes, Dicky

Welkom en als je de foto's hebt geplaast zullen er vast reacties komen op je vraag. Tot die tijd kan je op het forum ook zoeken naar je vragen met de zoekfunktie en denk ik dat je al best veel informatie zou kunnen vinden.

Edited by Guest

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Hallo. Welkom !

Ja hoor. Allemaal vragen die iedereen die begint ook heeft. Kijk rustig rond op ons forum ( er is een zoekfunctie ) en er zijn echt onnoemlijk veel topic over van alles en nog wat. Al je vragen kun je ook op het forum stellen in de topic-groepen waar wat thuishoort. Je kan gewoon in elk topic aansluiten waar je vraag hoort.

Kan je echt je antwoorden niet vinden in de reeds bestaande topics , maak je gewoon een nieuw topic aan.

Succes !

• 2 weeks later...