Jump to content

Featured Replies

Posted

Al heb ik niet veel van alles, ik wil toch wat te ruil aanbieden. Zit er iets van je gading bij?

Ik heb aan zaailingen:

Peper "Burning Bush" 1x (stan)

Pepers om lekkere sambal van te maken, geen idee wat de naam is, ik denk een Spaanse peper 4x

Peper "Naga Jolokia purple 1x (Stan)

Paprika "Brownie" 2x (kim en ezeltjuhhh)

Paprika "Hot Apple" 1x (kim)

Paprika "Atomic Heart" 1x (Beertje Rinke)

Tomaat "Bistecca" 2x

Aubergine "Golden Egg" 1x

Aan zaden heb ik:

Aubergine "Golden Egg" 1x

Aubergine Violet Pearl" 2x

Kleine ananaskers 2x

peper "Mme Janet" 2x

Snijbiet "Rainbow" 1x

Grove bieslook 2x

Chinese Bieslook 2x

Citroen Basilicum 2x

Basilicum "Italiano Classico" 2x

Ik zoek nog:

Zaailing of zaadjes van Aubergine "Casper" (Die van mij heeft het loodje gelegd)

geurende Lathyrus liefst zo bont mogelijk!

Lekkere zoete kersentomaatjes voor in een salade

gr Cis

Edited by Guest

Hey Ciska, ik wil me bij jou graag inschrijven voor de paprika Anastasia en de Peper Bishops Crown..

Kan een van die aubergines in de pot gekweekt worden?

Wat je vraagt heb ik niet, kijk eens hier of je er iets bij ziet staan...mtfd-2014-jet-t12161.html

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• Author

Hallo,

Appelvrouw: staat genoteerd en van aubergine kan volgens mij de violetta wel in pot gekweekt worden.

Ik hoef er niets voor terug....

Dank je wel Ciska. Dan graag de aubergine Heb je wel op mijn lijst gekeken? Ik heb bijvoorbeeld nog wel een Echte Aloë Verastek..leuke en lekkere bonen..ik kan misschien nog wel een eeuwig moes stek maken...

• Author

Dan zet ik er ook de aubergine voor je bij!

Misschien is de Aloe Vera stek iets....kan die binnen???

Hoi, Ik moet eigenlijk niets gaan zoeken of ruilen maar, Peper "Naga Jolokia purple lijkt mij wel wat. Tenzij Erny deze zou willen hebben(Paars) kijk ook even in mijn lijstje of er voor jou iets tussen zit(of nog gaat komen).

Edit : wat voor ras tomaatjes bedoel je dan want dan is het wel handig te weten wat jij b.v. lekker zou vinden aan tomaat.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Hoi

ik zou de paprika atomic hart wel willen proberen

heb verschillende kers tomaatjes

world smalest

Cherry cascade

weet niet wat voor kers tomaat je precies zoekt

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Aloë Vera kan binnen, in de zomer mag hij ook buiten staan...

• Author

Sorry mensen, was een drukke dag vandaag....

Stan:, de peper is voor jou.... staat genoteerd.

Ik ga even op jou lijstje kijken.

Beertje Rinke: Paprika "Atomic heart" is voor jou.

Ik zoek gewone lekkere zoet/zurige frisse kleine tomaatjes voor in een salade. Ik heb alleen maar standaard tomaten en vleestomaten (ook al veel te veel maar goed..) de cherry cascade lijkt mij wel wat..

Appelvrouw: In dat geval dan graag een stek van de Aloe Vera..

Ciska wil je een stek of zaden?

• Author

Als je een stek hebt dan graag, anders mogen het ook zaden zijn. Ik heb nog niet genoeg tomaten.... hahaha

Zaai hem er vande week bij

dan ga ik toch tomaten zaaien

• Author

Helemaal bedankt!!

• Author

Hallo piroska,

Mag wel van de tumbler, dan zijn de zaadjes van de aubergine "golden eggs" voor jou

Ik heb wel geurende Lathyrus liefst zo bont mogelijk! voor je dan is de eerste ruil rond hoop ik. Wil je hoog of laag of beide ?

En ik heb ook wel intresse in de "Burning Bush"(niet dat ik nog geen pepers heb hoor(ik heb er maar een paar dit jaar))

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

• Author

Hallo Stan,

Dacht dat eerste ruil al rond was met de oesterzwammen...

Maar de peper "burning bush' is nu ook voor jou. Wat de lathyrus betreft....maakt mij niet zoveel uit. Wat je maar kwijt wilt, ik dacht dat het wel mooi zou staan tegen een schapenhek..

• 2 weeks later...

Hoi Ciska!

Ik heb wel interesse in een paprika brownie en een paprika hot apple, als je die nog over hebt.

Ik ga zelf nog de jip en janneke kerstomaatjes zaaien (eerste keer, dus weet niet hoe ze smaken, volgens de site van Diana 'Goede tomatensmaak, klein fris zuurtje, lekker sappig.', is een dwergstruiktomaatje) en van mijn schoonmoeder krijg ik waarschijnlijk ook nog enkele cherrytomaatzaadjes, maar daarvan weet ik nog niet welke soort het is. Mocht je intresse hebben, kan ik wel een plantje extra zaaien voor je!

Of je kan ook even in mijn lijstje kijken of er wat anders voor je tussen zit?

Ik zou heel graag wat van je paprika zaailingen willen (1 of 2 per soort)

Ik heb voor jou in elk geval

- Black cherry plantje

- Ribesoides plantje

- Mirabell plantje

Bovengenoemde zijn lekkere cherrytomaten

heb eventueel ook nog andere dingetjes, dan moet je even in mijn lijstje kijken. Hoop dat het gaat lukken met de paprika's

• Author

@ kim : ik heb nog een brownie voor je en een hot apple.

@ eelzuhtjuh: voor jou ook een brownie en ik heb nog een andere paprika voor je die niet op de lijst staat. Ben door de rest heen. sorry

Ik ben inmiddels ruim voorzien van tomaten en zal ook een aantal meenemen naar de moestuindag.

dus ik hoef geen tomaten meer...dank daarvoor.

Edited by Guest

Super Ciska, Thanks!

• Author

Nee hoor eelzuhtjuh, dat hoeft niet. ik ben ruim voorzien en heb op het moment geen specifieke wensen..