appelsientje 60 Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Ik heb vorig jaar twee peperzaadjes gezaaid zo maar om het eens te proberen. Gewoon op de vensterbank in een kweekbakje op de cvzonder extra verlichting.Ze zijn gezaaid op 17 oktober en ze staan er nu zo bij met pepertjes. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
appelvrouw Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Ze staan er florissant bij. Gezaaid in potgrond of? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelsientje 60 Posted March 7, 2014 Author Posted March 7, 2014 Ik heb ze gewoon in potgrond gezaaid en ongeveer een week geleden in een grotere pot gezet voorzichtig zonder de kluit te beschadigen.Ik ben wel toen ze gingen bloeien voorzichtig begonnen met wat tomaten mest te geven.Dat doe ik één keer per week. De plantjes zijn wel klein hoor ze zijn niet groter dan zo'n 25 cm.Ik weet niet wat de normale hoogte hoort te zijn maar tot nu toe gaat het goed Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Valerie Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Wat leuk zeg! Is het een raam op het zuiden? Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
appelsientje 60 Posted March 7, 2014 Author Posted March 7, 2014 Raam op zuid westen. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
kiekenboerinneke Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Qua grootte waren die van mij plusmin 1.5 m hoog en hebben ze een goede opbrengst gegeven ( ondanks dat ik toen niet wist dat je moest dieven ) Quote
Missmass Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Dit doe ik ook altijd, en ook met paprika's. Zo heb ik in het begin van het nieuwe seizoen altijd mooi een voorsprong. Werkt perfect! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Itoero Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Mooi dat er tijdens de winter pepers ontwikkelen.Ken je de soort?De zon van de komende dagen zal er wel goed aan doen! Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
appelsientje 60 Posted March 8, 2014 Author Posted March 8, 2014 De soort is Westlands lange rode ze staan nu lekker te zonnebaden, we worden maar verwend met het mooie weer alleen de nachten zijn nog fris.Maar mij hoor je niet klagen hoor Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Recommended Posts