ferdinand Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ik heb eind oktober/ begin november winterajuin en knoflook gepoot. De knoflook gaat goed. Mooie dikke stengels.De winterajuin vertoont alleen her en der wat sprietjes, maar dat was in december ook al zo.Groeien deze gewoon zo langzaam of zijn ze niet goed aangeslagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JelleM Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Beste, Ik heb 2 plaatsen waar ik winterajuin gezet heb. De ene plaats is in de zon en daar heb ik mooie planten, op de andere plaats staan ze in de schaduw en daar zijn ze nauwelijks ontwikkeld. Enkel wat sprietjes. Als dit de oorzaak niet is kan je wat bijmesten, ik doe dit met Patentkali. Mvg. Jelle Quote -de dagen lengen met 01h46 -Maart geeft gemiddeld 6 dagen vorst en 16 dagen regen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts