John1977 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Wie heeft er stekken Mierikswortel te koop in zuid holland? Mvgrt John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 als je ooit langs Haarlem komt heb ik wel wat stukken wortel voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorita Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Hallo, ik ben ook op zoek naar mierikswortel. Is opsturen ook een optie robo? Een stukje wat in een envelop past? Ik wil er voor betalen, of we kunnen ruilen! Ik heb veel zaden te ruil.Groetjes, Jorita Ps: als je even een prive bericht terugstuurt, reageer ik sneller want daar krijg ik melding van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 In mijn woonplaats liggen ze bij de super van AH, nu afgeprijsd. Ik weet niet of het landelijk is, maar je zou eens bij appie kunnen kijken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 @Jorita: je kan je (onderaan de pagina) ook op dit onderwerp abonneren. Dan krijg je ook een melding als er een reactie geplaatst is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Hallo, ik ben ook op zoek naar mierikswortel. Is opsturen ook een optie robo? Een stukje wat in een envelop past? Ik wil er voor betalen, of we kunnen ruilen! Ik heb veel zaden te ruil.Groetjes, Jorita Ps: als je even een prive bericht terugstuurt, reageer ik sneller want daar krijg ik melding van! ja, ik kan wel een stuk opsturen met een paar neuzen maar dat is een aardig gewicht, en het kan niet door de brievenbus, dus niet goedkoop...of je haalt een stukje op/laat een kennis een stukje ophalen of vraag eens op een moestuincomplex in de buurt misschien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorita Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Als ze niet door de brievenbus passen wordt het een dure grap inderdaad. Ik ga de supermarkt tip van Huub even proberen, en anders inderdaad maar even rondvragen in de buurt:) Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Of naar de Moestuinforumdag komen... dan kunnen we stekken Mierikswortel voor je meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorita Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 @ Erny, bedankt voor de tip over het abonneren! Waar vind ik informatie over de moestuindag?Groetjes, Jorita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Zie hier: moestuinforum-dag-f58.html en altijd : zie de zoekfunctie rechts bovenaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Wat Bit dus zegt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorita Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Handig, bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts