miekebonje Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Hallo iedereen, al een klein beetje ervaring met groenten telen, maar eigenlijk doe ik maar wat. Graag had ik me wat meer verdiept in het hele moestuingebeuren om zo een optimale oogst te verkrijgen (met vallen en opstaan). Op dit forum heb ik al het één en ander gelezen, maar het is toch interessant om zelf eens een vraag te stellen. Ik zie dat er heel wat leeft op dit forum, al die kennis komt goed van pas en hopelijk kan ik zelf ook eens mijn steentje bijdragen! Groeten,Mieke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Welkom, ook je steentjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Welkom, hoe meer stenen hoe meer weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
miekebonje Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 Super! Mijn steentjes zullen vooral voor de leken zijn . Resultaten, frustraties en zalige momenten zullen zeker gedeeld worden. Zelf ben ik ook gek op foto's, maar vergeet er soms te nemen, een werkpuntje. Op dit moment is de moestuin ook nog niet veel soeps. Op de planning staat: moestuin met 5 verhoogde bedden (15cm verhoging) van 6,5m op 1,2m. Eén voor vaste planten en de andere voor wisselteelt. Daarnaast heb ik hier en daar nog een bessenstruik, een kruidenborder, een bed voor pompoenen en een koude bak zonder deksel !De serre wordt ook nog opgezet. Vooral nog veel werk, maar inderdaad, foto's om de evolutie hiervan bij te houden zou leuk zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Hoi Mieke welkom Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts