Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

nog een moestuinfan

miekebonje

Recommended Posts

Hallo iedereen,

al een klein beetje ervaring met groenten telen, maar eigenlijk doe ik maar wat. Graag had ik me wat meer verdiept in het hele moestuingebeuren om zo een optimale oogst te verkrijgen (met vallen en opstaan). Op dit forum heb ik al het één en ander gelezen, maar het is toch interessant om zelf eens een vraag te stellen. Ik zie dat er heel wat leeft op dit forum, al die kennis komt goed van pas en hopelijk kan ik zelf ook eens mijn steentje bijdragen!

Groeten,

Mieke

Super!

Mijn steentjes zullen vooral voor de leken zijn . Resultaten, frustraties en zalige momenten zullen zeker gedeeld worden. Zelf ben ik ook gek op foto's, maar vergeet er soms te nemen, een werkpuntje. Op dit moment is de moestuin ook nog niet veel soeps.

Op de planning staat: moestuin met 5 verhoogde bedden (15cm verhoging) van 6,5m op 1,2m. Eén voor vaste planten en de andere voor wisselteelt. Daarnaast heb ik hier en daar nog een bessenstruik, een kruidenborder, een bed voor pompoenen en een koude bak zonder deksel !

De serre wordt ook nog opgezet.

Vooral nog veel werk, maar inderdaad, foto's om de evolutie hiervan bij te houden zou leuk zijn.