peggy Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 (edited) hallo iedereen, ik wil me graag voorstellen, ik ben peggy 27 jaar en ben sinds 2 jaar geinteresseert in zelf groenten en kruiden te telen, we hebben gelukkig best veel plaats in de tuin dus plek genoeg om lekker te tuinieren.. verder hebben we nog 2 hondjes.. een dwergkonijn en een groot lotharinger konijn, en grote bramha s natuurlijk voor de verse eitjes.ik heb al wat rondgeneusd op het forum en vindt het leuk om te zien hoe iedereen zn tuin ingericht heeft, geeft weer een frisse kijk op de dingen. ik zal spoedig foto s plaatsen van hoe ik hier aan het rommelen ben het is nog verre van af en heb nog niet alle soorten kruiden en zo wat ik graag zou willen, maar ik probeer het rustig doen voordat ik dadelijk een hele hoop heb waar ik geen verstand van heb. Edited April 9, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Hoi Peggy!! Welkom hier!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
peet van oosten Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 welkom hier .rommelen is ook leuk in de tuin hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peggy Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 dank jullie wel en rommelen is inderdaad leuk, zeker met dit weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WendyHartevelt Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 dank jullie wel en rommelen is inderdaad leuk, zeker met dit weer Hoi peggy, ik ben Wendy en ben sinds vandaag ook lid van de moestuinforum. Ik hoop hier alle leuke weetjes te kunnen delen met andere en ik hoop natuurlijk allemaal nieuwe dingen te ontdekken! Gr,Wendy http://www.tegelpaleis.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romke3 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Hallo Peggy welkom op dit forum, succes met je zoektocht naar allerlei kruiden, wees niet te bang je krijgt ergens het meeste verstand van vooral door te doen! We zijn benieuwd naar je foto`s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Van harte welkom op het forum Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
peggy Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 wat een hartelijk welkom, voel me hier gelijk thuis . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 En van mij ook nog een hartelijk welkom op dit forum. Ik 'tune' net pas weer in Veel plezier hier en met moestuinieren. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts