beertjerinke Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 (edited) Ik heb een hele rare vraag is er iemand die naar de mtfd komt en woont in de buurt van Dieren? op marktplaats staan snuf de hond boeken te koopaangezien mijn dochter gek is op snuf de hond zou ik ze graag kopen maar ze kunnen alleen opgehaald worden is er iemand uit die omgeving die tegen vergoeding om de boeken zou willen gaan? http://www.marktplaats.nl/z/boeken/kinderboeken-jeugd-13-jaar-en-ouder.html?categoryId=1885 Edited March 23, 2014 by Guest Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 haha... ik dacht dat je dieren bedoelde ipv Dieren.... Was al helemaal nieuwsgierig naar de rare vraag... Misschien even aanpassen in titel en topic? Voor de duidelijkheid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Wij wonen niet in de buurt, maar rijden af en toe wel langs/door Dieren om naar Apeldoorn te gaan. Dus dat zou eventueel kunnen...? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 Dat zou dan super zijn als er niemand anders zich meld erg graag Dochtertje zal super blij zijn Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts