Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Workshop fruitbomen enten

kockie

Recommended Posts

Op 29 maart organiseert het ecologieforum een workshop fruitbomen enten. Door een aantal afmeldingen zijn er nog enkele plaatsen over. Heb je altijd al willen leren hoe dat moet, dan is dit je kans. Pomoloog Marcel Tross komt uitleggen hoe het een en ander in zijn werk gaat waarna eenieder zelf aan de slag kan. Voor onderstammen en entmateriaal wordt gezorgd door de pomoloog. Ander materiaal is voor een vriendelijke prijs aan te schaffen. Zie hier voor meer informatie: http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.php?f=7&t=4067

Voor het aanmelden hoeft u geen lid van het forum te zijn of te worden, dat kan gewoon in deze topic.

Mijn dank voor uw aandacht,

Kockie

Voordat ik dit topic opende heb ik een emailwisseling met Jorg gehad, hij gaf toestemming een wervende post..

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum

Kockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.

Onderstammen die je inkoopt aan 30-40 cent verkopen aan 3,5 euro , dat is oplichterij. sorry hoor . En 25 euro deelname , ongelofelijk. Pure oplichting.

mensen kijk uit. heel vaak zijn deze lessen aan 2 of 3 euro te volgen van de plaatselijke verenigingen. en 1 tot max 2 euro voor de onderstammen is meer dan schappelijk. zo hebben de vereniging er nog ruimschoots aan over.

Het moestuinforum doet dat ook op een MTFD...... d.w.z. Stan laat het zien op verzoek.

Gratis en precies op het goede niveau voor alle deelnemers. Toppie!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Ik verkoop niets, dat doet de de pomoloog. Ik vindt 25 euro een heel schappelijk bedrag voor zo'n workshop; ik zie dat her en der vaak meer dan het dubbele gevraagd wordt. Ik heb zelf geen idee waar ik onderstammen zou kunnen kopen, laat staan voor 40 cent. Dat zou ik dan wel graag willen weten.

Dat het op een moestuindag gebeurt is alleen maar toe te juichen. Helaas kan ik dan niet, alhoewel ik aardig in de buurt woon.

Om me nu meteen van oplichting te beschuldigen vind ik wel heel erg ver gaan; ook heel flink dat dat als anoniempje gebeurt!

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum

Kockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.

Ik verkoop niets, dat doet de de pomoloog. Ik vindt 25 euro een heel schappelijk bedrag voor zo'n workshop; ik zie dat her en der vaak meer dan het dubbele gevraagd wordt. Ik heb zelf geen idee waar ik onderstammen zou kunnen kopen, laat staan voor 40 cent. Dat zou ik dan wel graag willen weten.

Bij mij de regio betaal ik 0,75 voor malus m9-26-111-106 enz per 25 st dit geld voor alle waar geen kwekers recht op zit.

40 cent kan voor zaailingen per 100 st ex btw

Maar het is een leuk initiatief en voor 25 valt het mee!

Een mooi initiatief voor diegene die erin geïnteresseerd zijn.

Wat de kosten betreft dat is net wat iemand er voor over heeft, een workshop volgen kost nu eenmaal geld!

Wat ik even OT kwijt wil is dat ik niet snap dat een anoniempje zich helemaal speciaal hier op het forum aanmeld om op dit topic te moeten reageren...daar krijg ik persoonlijk een naar smaakje van in mijn mond

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Tsja duur is het zeker niet die 25 euro het is ook niet enkel het mee brengen van het materiaal maar, zeker ook het bewaren en goed houden van de waren die je mee brengt naar zo'n workshop. je bent daar dus niet enkel die dag mee in touw. Dat kost je hoe goed je de stof ook onder de knie hebt wel tijd aan voorbereidingen e.d. enkel dat zien enkele mensen dus niet.

Zeker met mijn paddenstoelenworkshops ben ik vaak al weken van te voren in touw met het opzetten van een kweek of aan maken van verschillende vormen van broed. Die geef ik zelf voor niets maar als ik daar een onkostenvergoeding tegen zou moeten zetten gaat dat wel dik over die 25 euro heen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl