spike Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 (edited) aangeboden: Nieuw aanbod : boking plant zaad boterboontjes lageslabonen soort hildora zaad stokslabonen soort overvloed sneeuw klokjes werd ook door iemand gevraagd en ik weet niet meer wie: op Misschien wel handig?Geef ook even aan bij het zaad hoeveel je nodig hebt? bosaardbei plantjes (dacht ik) zijn leuk om te zien aardbei is niet echt om te etenframbozen plant soort onbekendhortensia wit stek (ongeworteld) takken rode paprika zaailingen komkommer chineese slangen zaailingen gevraagd:als iemand nog over heeft bessen struik komkommer zaad of plantje chineese slangen heb ik alliefst snack komkommer : voorzienhortensia stek of plantje ( niet kleur wit)Annabel geef/krijg: stan --hortensia stekkenAngela vuurdoorn stekkenbeertjerinke boterboon zaadjes frambozen struik ---snackkomkommer, ronde komkommerborderrose bleekselderij ---sneeuwklokjesweknow sneeuwklokjes helle borus --- rode bessuus butternut zaailingeelzuhtjuh paprika zaailingen -- evt aardbeiplantje Edited April 19, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Wil je een gewone of een klimhortensia ? Ik heb beide wel voor je(klim staan nu te wortelen). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Ik heb wel een snack komkommer voor je zou ik 10 boontjes van de boterboontjes mogen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted April 9, 2014 Author Share Posted April 9, 2014 ik heb nog steeds! Lijst is bij gewerkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 mag ik de framboos mischien heb nog een ronde komkomer Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Van de sneeuwklokjes dat ben ik Als je even op mijn ruillijst kijkt of er iets van je gading bij is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted April 12, 2014 Author Share Posted April 12, 2014 ik heb nog heel wat op mijn ruillijst staan !! moet ik het meenemen of thuis laten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 mij kan je nog wel blij maken met een of meerdere paprika zaailingen, je moet maar even op mijn lijstje kijken of er iets voor je tussen zit want ik heb geloof ik niets voor je terug dat ik hier zie staan Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 laatste kans om iets te reserveren!! morgen is het zover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Ik heb nog diverse komkommerzaden, Spike. Wil je ze voor buiten of voor de kas? Dan zal ik van wat ik daarvoor heb, steeds 2 of 3 zaden voor je meenemen. De rode bes, moet ik vanmiddag nog bekijken of ze al geworteld is. Zo niet, dan zal ik 2 van de nog weinig of onbewortelde stekken voorzichtig (die al sinds december in een bosje ingegraven zijn) in een hoge pot zetten in een mengsel van zand en potgrond. Als je dat in de schaduw zet ergens, of eventueel met pot en al ingraaft onder een struik of boom, zouden ze zeker aan moeten gaan. In ieder geval hebben alle stekken wel volop frisse blad(knoppen. Straks weet ik meer Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts