Salamandertje Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 (edited) Omdat ik te veel gezaaid heb, heb ik nog het volgende aan extra aanbod. Hoef er niets voor terug. Tomaat 'Balkonstar' 3xTomaat 'Roma' 3xAubergine 'Kermit F1' 3xArtisjok 'Imperial Star' 2x Ruillijst houd ik verder hier bij: post199406.html#p199406 Edited April 3, 2014 by Guest Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Mag ik 1 balkonstarretje van jou, Salamandertje? Ik heb gisteren pas mijn tomaten gezaaid en ga er zeker diverse over hebben. Meld dat dan enkele dagen voor 20 april. Dan zijn er misschien toch nog wel enkele die je graag wilt!? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Oh een aubergine lijkt mij super! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estemy Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Mag ik ook 1x aubergine aub? Ik heb deze soort nog niet en ik had vorige jaar zaden voor groene aubergine maar er kwam niks boven (was een andere naam maar lijkt wel op Kermit). Als je iets van mijn lijst wil laat me dan weten. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Mag ik 1 balkonstarretje van jou, Salamandertje? Ik heb gisteren pas mijn tomaten gezaaid en ga er zeker diverse over hebben. Meld dat dan enkele dagen voor 20 april. Dan zijn er misschien toch nog wel enkele die je graag wilt!? Ja is goed! En bedankt, maar ik heb er helaas geen plek voor Oh een aubergine lijkt mij super! Mag ik ook 1x aubergine aub? Ik heb deze soort nog niet en ik had vorige jaar zaden voor groene aubergine maar er kwam niks boven (was een andere naam maar lijkt wel op Kermit). Als je iets van mijn lijst wil laat me dan weten.Check! Het is wel een hele kleine hè. deze: Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Ja dat lijkt mij zo leuk! Ik heb ook een kleine oranje, staat mooi bij elkaar Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Ik hou me wel aanbevolen voor een aubergine en een artisjok! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Hmmm áls er nog een Kermit is dan wil ik die wel graag. Ik heb maar één Pukkie boven gekregen helaas, dus die kan wel wat ondersteuning van een kleine soortgenoot gebruiken Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Tomaat roma en artisjok maken mij blij En wat wil jij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Oh Ooh! Wachtrijen... Eens even zien. Ik ga t proberen eerlijk te verdelen: Nu beschikbaar:Weknow: Tomaat 'balkonstar'Piroska: aubergine 'Kermit f1'Estemy: aubergine 'Kermit f1'Eelzuhtjuh: artisjok 'Imperial Star'Appelvrouw: aubergine 'Kermit f1'SuusP: zonnekruid zaad Geedee: tomaat 'roma' + artisjok 'Imperial Star' Extra zaaien: 2x aubergine 'Kermit f1' Omdat ik van de Kermit niet zo veel zaadjes heb zaai ik er nog twee. De eerste die opkomt is voor suusP, de tweede voor eelzuhtjuh. Dit is mijn uitspraak een daar zullen jullie het mee moeten doen! Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Mag ik ook 1x aubergine aub? Ik heb deze soort nog niet en ik had vorige jaar zaden voor groene aubergine maar er kwam niks boven (was een andere naam maar lijkt wel op Kermit). Als je iets van mijn lijst wil laat me dan weten. Ik wil van jou wel graag wat zaadjes van de leef beet chard en dark opal basilicum! Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Kijk je ook nog even op mijn lijstje of er wat tussen zit? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Ik ben nu echt (écht) voorzien! Merci Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Dank u, dank u, voor t bijzaaien Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Oh Ooh! Wachtrijen... Eens even zien. Ik ga t proberen eerlijk te verdelen: Dit is mijn uitspraak een daar zullen jullie het mee moeten doen! De rijdende rechter heeft gesproken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts