Posted April 15, 201411 yr Even opgeschreven hoe of wat. Heb niet veel geruild, maar wil toch zeker weten dat ik niks vergeet. Dus heb ik je iets beloofd en staat het er niet bij, gil dan alsjeblieft even! Stan-- heeft peperzaad gehad, ik krijg zaailing vlinderstruik. Jet-- krijgt brave hendrikjes, gekke bieten, ik krijg bosasperge. Angela--- krijgt een boel peperzaden. Borderrose-- krijgt droogboon cranberry Beertjerinke-- krijgt droogboon cranberry Connie --- krijgt droogboon cranberry Erny--- krijgt maar een paar droogboontjes voor haar verzameling! Geedee ---- krijgt topsy turvy, radijszaden, gele framboos, ik krijg, potten en japanse holpijp Jorieke-- krijgt brave hendrikjes , ik krijg pumkin on a stick Willy--- krijgt verassing, ik krijg chrysanten, pot en snij, en dahlia! Geloof dat ik er zo ben! Ik heb nog twee zakjes droogbonen over, die neem ik wel mee, ook een pakketje met komkommerzaad/zand. En er zullen wel wat zaailingen meekomen.
April 15, 201411 yr Volgens mij kreeg je van mij een grote pol Persicaria, die ik in Wassenaar opgehaald had van een mede-forumlid ?
April 15, 201411 yr Author Ojaaaaaa! Leuk! Was ik inderdaad effe kwijt! Hoofd doet het nog niet zo goed. Nog niet echt lekker hier! Thanks, Bit!