bettyboop49 Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Ik heb een foto van de prachtige Reine Victoria pruimenboom van mijn buurman Piet (86 jaar) gemaakt. Ik heb zo van de prachtige bloemen genoten en ik hoop dat ik ook wat van de pruimen mag opeten als ze rijp zijn.......ik vind dit ras echt de aller lekkerste pruim die er is. Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Erg mooi lijkt wel winter met sneeuw op de takken, ik vindt ook zo mooi aan die boom dat hij gewoon lei is zoals hij gegroeid is en niet zoals normaalaan beide kanten even breed, maar gewoon heel mooi natuurlijk aan 1 kant veel breder.Reine Victoria is mijn absolute nummer 2 zeer lekker heb ik vanmiddag nog jam van gegeten, 1 is Reine Claude Verte. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts